Nemojte samo onako napamet raditi kruzne tokove molim vas, platite stranu firmu neka vam napravi analizu jer mi smo za to na zalost nseposobni, jos nijedan kruzni tok koji smo mi napravili nije rijesio nikakav saobracajni cep, najbolji primjer ilidza, mali kruzni tok sa dvije trake, nemas se kad prestrojti jer je i dalje guzva, i kad pokusas da se prestrojis zablokiras saobracaj jer ovi nece da te puste da se iskljucis.
@fbUser1576492156 jer ne rade bajpase u kruznom za frekventnije ulice. Ali ko da ubjedi inzinjera sa travničkom diplomom da kruzni moze imati i nesto drugo osim kruga.
@fbUser1576492156
Najveci problem tog kruznog toka je semafor koji je tu zbog tramvaja i velika frekvencija pjesaka. Nisam strucnjak za te stvari, ali mislim da je tu jedino rjesenje napraviti most(ove) koji bi bili iznad nivoa tramvajske pruge tako da bi tramvaji neometano prolazili, a i za vozila ne bi vise bilo potrebe za semaforima.
@fbUser1576492156 Plaćaju sigurno stotinu experata u Sarajevu za ova pitanja a opet bolje da netko dođe sa strane i da napravi analizu. Naravno da neznaju, niti ima potrebe da ikad nauče, uvjek se može preko leđa stoke sitnog zuba ošinit pa neka se vozaju ukrug. Oni su objavili u novinama da su riješili gužvu, što je i bilo bitno. :D
@fbUser1576492156 Zato što 90% vozača nezna pravila u kružnom tokuVanjska traka kružnog toka se koristi kad hočeš da skreneš u prvu ulicu desno..ako hočeš u drugu-treču četvrtu ulicu desno koristiš unutrašnju traku kružnog tokaTako, ti što ti ne daju da se isključiš samo gruvaj.....
slazem uglavnom se bezveze postavljaju, misle gdje su guzve samo treba kruzni tok stavit. ali negdje i potrefe evo npr na Otoci znacajno manje guzve nqkon dva kruzna toka prema Buci.
Ocito druze da nisi vozio na Ilidzi prije tog kruznog toka.. Tada je znalo trebati sat vremena za 500 metara.. I sad je taj kruzni los zbog semafora za tramvaje koji ga usporava ali je i dalje neuporedivo brze.. I kruzni u buca potoku kao i kod pekare as su rijesili cepove na tim mjestima.. i dalje ih ima ali su neuporedivo blazi..
@enticer Ideja nije loša, ali problem je nedovoljan prostor (bio bi preveliki nagib) za takvo nešto.
Po meni, najveći problem tog kružnog jeste što ima više ulaznih traka nego izlaznih. tu se stvara čep. Šta raditi? Cestu prema Kasnidolskoj pretvoriti u jednosmjernu (izlaz). Ljudi iz Kasindolske neka se okreću kod Energoinvesta.
Tacno tako. I jos niko nikad nije analizirao sta se desi kad jedan kruzni tok na nekom mjestu ocepi saobracaj. Sigurno se na nekom derugom narednkm kriticnom mjestu poveca broj vozila radikalno, a to moze bit jos veci problem i kolaps, ako je naredno kriticno mjesto manjeg kapaciteta.
@Enticer
Slazem se za semafor i tramvajsku prugu kroz kruzni tok, to je problem.
ali i ulaz u Ilidzu, stvori se cep zbog velike frekvencije auta i pjesaka, na raskrsnici ulaz u terminal i ovamo pred pijacu, te se "otegne kolona onih koji na tom izlazu napustaju kruzni tok,
tu treb jednostavno zabraniti skretanje i taj uzi dio Ilidze zatvoriti za saobracaj, napraviti pjesacku zonu, ali prije toga okolo te zone obezbjediti dovoljan broj parking mjesta....