Uzimajuci u obzir veoma visok iznos aerodromskih taksa, koje aviokompanije moraju platiti sarajevskom aerodromu, prosto me cudi da jos ijedna aviokompanija leti za/iz Sarajeva. Npr cijena aviokarte od 350 KM se sastoji od 180 KM cijene prevoza i 170 KM aerodromskih taksa. Ako SA uzme samo 70KM od toga, to je na jedan (mali) avion sa 50 putnika vec 3.500 KM puta 4 takva aviona dnevno =14.000 KM na dan ili 420.000 KM mjesecno. Tja, treba nahraniti sve nepotrebne uhljebe + neradnike iz BH Airlines
Iz te pohlepe za visokim platama aerodromskih uhljeba, nastaju visoke aerodromske takse, a rezultat su previsoke cijene aviokarata za letove iz/za SA. Tako da se putnici odlucuju za alternativne aerodrome (Tuzla, Split, Dubrovnik), aviokompanije nisu rentabilne i gase linije. Smatram da su za izolaciju Sarajeva od evropskih metropola uglavnom krivi nesposobni i lopovski uhljebi, kojima ni 400.000 KM mjesecno cistog prihoda nisu dovoljni. Tako je propao i BH Airlines: nesposobnost+lopovluk
to lažeš za aerodromske takse, one su oko 35 KM.
Prikaži sve komentare (98)