Komentari (67)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Koliko puta moramo ponoviti, da se prestane s legalizacijom termina Republika Srpska i da se koristi jedini ispravan i legalan termin Bosanskohercegovački entitet RS!? Sada slijedi komentar: Istovremeno Wizz Air održava redovne linije sa Aerodroma Tuzla prema Malmo, Bazel, Geteborg, dok taj isti interes ne postoji prema Aerodromu Banja Luka!? P.S. Menadžment firme Wizz Air je itekako svjestan korupcije i kriminala u vladi SNSD-a, tako da su donijeli razumnu odluku, između ostalog, zašto se upuštati u avanture..
ne mogu dovoljno da podcrtam koliko podrzavam ovo napisano u prvom pasusu. PS.: i da, poDcrtati je ispravno, ko se upita :)
@visocicagay Nema tu puno razmišljanja. Evo ga, Član I., tačka 3.: http://www.ccbh.ba/public/down/USTAV_BOSNE_I_HERCEGOVINE_bos.pdf
PRIKAŽI ODGOVORE (8)
A budale direktora. Kanton Tuzla ne SUBVENCIONIRA Wizzair ni marke, samo je Vlada FBIH ukinula taksu od 10 € po odlazecem putniku. Vlada RS-a to jos nije uradila i zato ih je Wizz odjebao. Tipicna srpskokrajiska propaganda. A jos da dodam kako su moglOi subvencionirati nepostojecu SkySrpsku, koja je letjela na NEPOSTOJECI aerodrom Trebinje???
Sto da lete kad je traktor sigurnije prevozno sredstvo :)
Neće Dodo gužvu na aerodromu. Što ako bude morao fuknut iz BL a na pisti avioni i putnici, a on ne bude mogao odletjeti.
Treba malo proguglat i zakljuciti da je to najnesigurnija avio kompanija na svijetu ! Znači unaprijed ljudi traže pare da pokriju svoje nedostatke ako ih budu imali , a u er - es - u bi ih sigurno imali !
I vrane zaobilaze taj smrad...lesinari su jedine pticurine koje zivotare dole...
Tako je mini drzva RS nije budala da placa subvencije, kada ima budala u FED BIH, koji to rade konstantno, oa ce onda opet da kazu nedaju im srbi da se razvijaju.
Ljubi vas tata Dodik , opet ce tata Dodo bacit pred izbore koju nacionalisticku spiku a vi cete da glasate da vas karam jos 10 godina :)
I vasi vas kupe svaki put kada kazu da ce ukinuti RS a vi kao ovde odmah za njih glasate, sva sreca pa kod vas sami prosperitet.
hahah ljubi te tata dodo , to volim da cujem isprani mozgu , i to si vjerovatno cuo na nekoj od mojih predizbornih kampanja HAHAH
PRIKAŽI ODGOVORE (3)
Čim samo građani imaju koristi ništa od toga. U ovoj rečenici je napisana čitava filozofija vlasti u ovoj državi. Ako nema koristi za vlastodržce onda je svaki projekat osužeđen na propast.
Jizz air
Čubrilović bolje promjeni prezime u Ðubrilović
Poz. raja! Ja se pridruzujem misljenju EU, koja namjerava da zabrani subvencije Aerodroma (narocito mali) i Aviokompanija od isti. Sad se pitam kakva je vrsta subvencije Airporta Tuzla prema Wirr Air? Trebala bi se ukinut, narocito ako su letovi profitabni. Sto se tice AP Banja Luka, trenutno nema perspektive. Razloga je vise; visoka taksa, blizina prema AP Zagreb (A3-autocesta je taj problem povecala jer putnici mogu jos brze sa autom da putuju), veoma malan broj potencijalni putnika (slaba ekonomska situacija u sijevernoj Bosni). Nazalost, nesposobni politicari trebali bi dozvolit da se na drzavnom nivou napravi jedan redoslijed: Glavni AP Sarajevo + regionalni AP´s Mostar, Tuzla, Banja Luka. Strategija kao npr. skupa izlazit na trziste (takse, gorivo, hrana, service, itd.), infrastrukturu zajedno sa AC BiH planirat (radi boljeg servisa za putnike),.Dugorocno je ovo jedina mogucnost da aerodromi u BiH posluju pozitivno. Ovako radi AP Frankfurt, a znate koliko putnika oni imaju
Jednostavno ako Dodik nema kinte od toga ne treba ni da postoji termin.A koga briga za gradjane.
Evo citam kako je Igokea srezala budzet za 400% u novoj sezoni. Hljeba nemaju vec dugo vremana, sada nece imati ni igara...
Jeste I ja sam citao ali u Avazu, tamo je sama istina, pa ljudi kupili 5 novih igraca I to ne malo placenih. Pise I da je Sar Bosna povecala budjet za 400posto.
PRIKAŽI ODGOVORE (5)
I nisu avioni za njih u tom bijednom entitetu...autobus, kamioni ko i sva ostala stoka...
hoće srbi da se vozaju u rozom avionu,nećeš ni to brale
stvarno nebi bilo smisla da samo gradjani imaju koristi,a uprava aerodruma da ne dobije nista na kafu