Reagovanje
0

U DP marketima ima 50 do 90 posto domaćih proizvoda

Sarajevo-x.com
U DP marketima odgovorno tvrde da su jedini lanac trgovina u BiH koji ima u svojim prodavnicama od 50 do 90% domaćih proizvoda, naravno od onih koji se proizvode u BiH u dovoljnim količinama.

"Već duže vrijeme, predsjednik udruženja 'Kupujmo-koristimo domaće', Admir Kapo, iznosi netačne i polovične informacije o procentima domaćih proizvoda na policama u trgovačkim lancima u BiH, tako da smo prinuđeni reagovati zbog naših kupaca i dobavljača-domaćih proizvođača", kaže Mirsada Adembegović, direktorica marketinga Drvopromet grupacije. "Osim toga što direktno, plasiranjem proizvoda na police, podržavamo sve proizvedeno u BiH, mi radimo još mnogo toga što doprinosi promociji domaćih proizvoda. Čak i svojim članstvom podržavamo i Udruženje 'Kupujmo-koristimo domaće' i njegove aktivnosti, a generalni smo sponzor i učesnik sva tri sajma, istoimenog naziva, na kojima promoviramo isključivo domaće poroizvode."

Na reakciju su, ističe Adembegović, bili prinuđeni zbog toga što ove informacije nisu ni tačne ni validne, a bh. građani zaslužuju korektnu i tačnu informaciju, te navodi razloge za svoje tvrdnje.

"Prvi je što je istraživanje na koje se Kapo poziva, uradilo Udruženje, prošle godine tako što je angažovalo nekoliko ljudi da u tržnim centrima broje artikal po artikal, a posebno je akcenat bio na strane tržne centre. Na osnovu tih 'podataka' Kapo je radio analize i došao do procenta koji spominje u javnosti. Znači da istraživanje i analiza nisu urađeni stručno i profesionalno. Drugo, Kapo ne iznosi podatke o tome koliko se uopšte proizvodi prehrambenih proizvoda u BiH, a koliko se mora uvesti kako bi bh. kupci imali kvalitetnu ponudu", navodi Adembegović.

Osim toga, tvrde u DP marketima, nastavit će podržavati domaće bez obzira na to da li će se usvojiti ili neće zakonske odredbe o 50% domaćih proizvoda na policama, te da li će Evropska komisija taj zakon proglasiti "diskriminatornim i protivnim Privremenom sporazumu" i zabraniti njegovu primjenu zbog "protekcionističkih mjera".

"DP marketi, kao 100 % domaći lanca trgovina, ostaju pri svom opredjeljenju da podržavaju domaće i svoju ponudu prilagođava bh. građanima (domaćim kupcima)", istaknuto je u saopštenju za javnost.