|

Završeno 80 posto mosta Svilaj, u toku tender za graditelja graničnog prijelaza

Završeno 80 posto mosta Svilaj, u toku tender za graditelja graničnog prijelaza
300
I. P.
5.7.2019. u 15:34
22
komentara
300

dijeljenja
1/20
2/20
3/20
4/20
5/20
6/20
7/20
8/20
9/20
10/20
11/20
12/20
13/20
14/20
15/20
16/20
17/20
18/20
19/20
20/20
Realizirano je oko 80 posto radova na mostu kod Svilaja ukupne dužine 640 metara i širine 29 metara koji će spajati bh. i hrvatsku obalu Save na Koridoru 5C, saopćeno je iz Autocesta Federacije BiH.
Sam most će imati tri trake u svakom smjeru i nastavlja se na dionicu Svilaj – Odžak dužine 10,7 km koja je strateški je važna ne samo za poboljšanje cestovne infrastrukture nego i za regionalnu saradnju i bolju komunikaciju s EU. Najsjevernija tačka koridora će znatno rasteretiti saobraćaj u Odžaku, kažu iz APFBiH.

Podsjećamo, svi radovi na dionici autoceste Svilaj – Odžak su završeni, ali dionica će pravu vrijednost dobiti tek izgradnjom graničnog prijelaza i mosta Svilaj.

"U toku je izgradnja tri međusobno zavisna infrastrukturna projekta koja se implementiraju od strane različitih institucija. Radi se o izgradnji mosta Svilaj, GP Svilaj te dionice autoceste Svilaj – Odžak. JP Autoceste FBiH završile su izgradnju dionice Svilaj – Odžak, a preostalo je da se obavi tehnički pregled dionice. Uprava za indirektno oporezivanje implementirat će izgradnju graničnog prijelaza između Bosne i Hercegovine i Hrvatske. Trenutno je u toku tenderska procedura za odabir izvođača. Državno ministarstvo prometa i komunikacija implementira izgradnju mosta Svilaj. Završetak radova očekuje se krajem ove godine, a kada se realiziraju nabrojani infrastrukturni projekti dionica Svilaj – Odžak bit će puštena u upotrebu“, kazao je Danijel Ivanković, Šef projekta.

Također, na dionici od značajnih objekata nalaze se četiri natputnjaka, tri potputnjaka, tri prolaza za divljač, dvije petlje, odmorište, čeono naplatno mjesto i dva mosta.

Izgradnja dionice Svilaj – Odžak koštala je 69,2 miliona eura sa PDV-om, a radovi su finansirani iz kredita Evropske investicione banke (EIB) i Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD), grant sredstava WBIF-a i vlastitih sredstava JP Autoceste FBiH. Radove su izvodili austrijski Strabag i bh. kompanije Euro-asfalt i ŽGP, dok je konsultant bio Aecom Inocsa S.L.U. iz Španije.
Prijavi grešku


Komentari (22)
Da biste mogli pisati komentare molimo da se prijavite ili registrujete...