"Zadovoljstvo je dugogodišnjim poslovnim partnerima predstaviti dostignuća u proizvodnji na koja smo ponosni, posebno imajući u vidu činjenicu da su naši prvi proizvodi odmah našli mjesto na policama trgovina Mercatora u BiH, od 2002. godine kada smo lansirali naš brend", izjavio je Petar Ćorluka, predsjednik Uprave Violeta d.o.o.
"Rasli smo zajedno i u dobrom partnerskom maniru pratili jedni druge. Posebno nam je zadovoljstvo i čast danas ugostiti top menadžment jednog tako velikog partnera. Drago nam je da se možemo uključiti u projekat 100 % domaće.Uvijek se rado sjetimo projekta Kupujmo Domaće od prije više od 10 godina,koji je značajno doprinjeo da Violeta danas bude to što jest. Violeta je primjer da se neprestanim ulaganjem u znanje, te stalnim inovacijama i u BIH može napraviti respektabilan brand koji igra ozbiljnu ulogu u regiji."
U svim trgovinama Mercatora i DP marketa, od 16. aprila je u toku akcija "Violeta – 100% domaće". Projekat "100 % domaće", predstavlja nadogradnju i nastavak veoma uspješne suradnje Violeta d.o.o. i Mercator BH, te je rezultat nastojanja i želje da se obezbijede i plasiraju kvalitetni domaći proizvodi kupcima ovog trgovačkog lanca.
Posebna pažnja je posvećena kritičnim elementima poput ponude i dostupnosti proizvoda na akciji u svim trgovinama Mercatora i DP marketa i nivou cijena za ovu akciju. Mercator BIH je uz podršku svog dobavljača na određeni broj proizvoda iz asortimana Violeta osigurao vrlo privlačne cijene za svoje kupce u razdoblju dok traje akcija "100% Domaće".
Uz popuste na proizvode iz asortimana Violeta tokom trajanja akcije, Mercator BH je na svojoj Facebook stranici organizirao nagradnu igru "Pokaži kreativnost i osvoji tablet! Najluđe kreacije sa Violeta toalet papirom ili papirnim ubrusima" od 25.04.- 6.05.2014 godine i svi sadašnji i budući članovi stranice imaju šansu da osvoje jednu od 10 vrijednih nagrada, gdje prva tri pobjednika osvajaju po tablet, a ostalih 7 vrijedne Violeta poklon pakete.