Komentari (74)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Svi smo svjesni da je ovo projekat koji ce podrazumijevati rusenja,ali korak po korak ce doci i do izgradnje Prve transverzale!Pricalo se godinama,i konacno se krenulo u realizaciju i ocekujemo da ce uz ovoliki trud i napor,sigurno biti realizovan !
Pogledaj sporosti poslijeratnih vlasti - Zapadni izlaz iz Sarajeva do Mostarskog raskcrca (par kilometara) gradio se od 2000 do 2007. Tuneli kod Josanicke petlje izgradjeni 1984 a cekali da se autoput tek 2014 napravi. Gradski autoput do Boljakovog potoka izgradjen tek 2017, a 1979 projektovan. Zagrebacka ulica kao dio Juzne longitudinale citavu 2013 i 2014 prosirivana da se napravi, a nastavak kod Zeljinog stadiona pravljen tokom 2016
Najznacajni saobracajni projekata u zadnjih 50 godina, zasigurno ce doprinijeti rasterecenju saobracajnih guzvi i olaksati svakodnevnicu stanovnicima naseg grada
@Azgembo77 Bez umanjenja značaja projekta, tvrdnja je pretjerana. Imam 51 godinu. U međuvremenu je urađeno bar 7 značajnijih projekata: 1979 - druga traka ulice Vojvode Putnika (danas Zmaja od Bosne), 1982. prilazi na Lapišnici i obilaznica, 1983. novi aerodrom, 1985, trolejbuski saobraćaj, 1987 druga traka ulice 6. proleterske brigade (danas Meše Selimovića), 2000 brza cesta Binježevo-Stup, 2012 druga stupska petlja ... (izvinite ako sam pogriješio godine)
STOP presijecanju Vilsonovog setalista ovom cestom kod mosta Ars Aevi !!!!!!!! Stop, Stop ! :(
Da se da prioritet zalbama sa 1 transverzale?Federalna uprava rjesava po zalbama iz cijele Federacije,zasto je vaznija prva tran. od neke druge u drugim opstinama?Kakvo je ovo moguce?Sve kapacitete usmjeriti ka prvoj, sve druge ko hebe. o drzavo....
Autoputeve najlakse napraviti. Dovedes investitora, das koncesiju 40 godina i rijesio problem. Jedino kod nas "pravim put" moze biti vijest.
Dosta je rada i truda ulozeno u sve ovo, jako vazan ali i tezak projekat. Ali uz strucne ljude ne sumnjam da ce se ovo sve realizovati.
Bice tu dosta teskog posla, vidim da se sistemski sve rjesava, dobro treba paziti i na ulozene zalbe da se sto prije rijese.
Rad na transferzali je sistemski osmisljen, oprezno se radi ali i efikasno i to tako treba da bude, ali to ne bi bilo sve bez strucnih ljudi na celu.
Jako je vazno obratiti paznju na rjesavanje imovinskih odnosa, tu treba biti oprezan. Znamo da je transferzala prebitan projekat i u svemu tome treba misliti na vlasnike nekretnina.
Pozitivna vijest, drago mi je da cemo dobiti ovakvu cestu!!!
Gradjani zasluzuju ovakvu cestu, svaka cast na projektu.
Svaka cast na brzini, jedan od rijetkih projekata koji ide po polanu
Zrno po zrno pogača,kamen po kamen palača.POlako ali sigurno građani ovog grada će dobiti transverzalu kakvu zaslužuje ovaj grad i koja je ovom gradu jako potrebna,zbog stalnih špica koje imamo prema Vogosci.
Ubrzajte rusenje praznih objekata. Gras prazan, prve tri kuce prazne samo se skupljaju romi u njima i izbjeglice.
Zavrsite juznu longitudinalu prvo i pocnite da pravite novu zgradu da bi srusili onu koja smeta a jos ovo sto pokusavate samo ce biti jos veci pritisak na ovaj dio koji niste u mogucnosti da rijesite neka Fahri bude lijepo pored Avaza a za ostalo vas nije ni briga to je ocito!!! Ljudi tunele pod morem prave a vama zgrada problem ne pravite narod budalama!!!
@BUMBLEBEE01 Moglo bi i bez rušenja te zgrade, jer iza nje ima prostora za dvije trake u pravcu SaNaSa, možda bi trebalo premjestiti garaže.
Ma vala da ne povjeruješ da neko u ovoj zemlji ne prebacuje odgovornost drugome. Opština radi punom parom ali nije uredu da toliki dio posla preuzimaju na sebe. Oko trase treba da se uključe i ostali aktivnije.
Drago mi je da ovaj projekat uziva ogromnu podrsku,kao i da se kontinuirano i naporno radi na realizaciji Prve transverzale koja ce poboljsati kvalitet saobracaja.