Privreda
5

Saif Al Sowaidi: Bosni i Hercegovini nedostaje promocije u inozemstvu

Piše: Am. Dž.
Foto: D. S./Klix.ba
Foto: D. S./Klix.ba
Drugog dana Pete međunarodne investicijske konferencije Sarajevo Business Forum (SBF) u velikoj sali Hotela Terme na Ilidži investitorima su predstavljeni poljoprivredni potencijali BiH.
Foto: Davorin Sekulić/Klix.ba
Foto: Davorin Sekulić/Klix.ba

Tokom panela "Regional potentials in Agriculture" (Regionalni poljoprivredni potencijali) istaknuto je da BiH ima mnogo više obradivih površina od drugih zemalja, te da zahvaljujući prirodnim bogatstvima kao što su značajne količine vode, BiH ima veliku perspektivu kada je riječ o poljoprivredi.

Potencirano je da za razliku od američke savezne države Kalifornije, koja mora distribuirati vodu na udaljena poljoprivredna dobra, BiH praktično u svakom svom dijelu ima rezerve vode.

"Prednost Bosne i Hercegovine jeste i činjenica da je radna snaga u zemlji tri do četiri puta jeftinija nego u zemljama Evropske unije. Isto tako, poljoprivredno zemljište, koje je dostupno za kupovinu, nije skupo“, rekao je Malik Mulabegović, projekt menadžer BBI-a.

Učesnik panela bio je i potpredsjednik kompanije Al Meera Consumer Goods sa sjedištem u Kataru, Saif Al Sowaidi.

"Nakon završetka prošlogodišnjeg Foruma, kada sam se vratio u svoju zemlju, privrednici su me pitali šta je to u što mogu uložiti u BiH, osim u nekretnine. Odgovorio sam da trebaju uložiti u poljoprivredu“, rekao je Al Sowaidi.

On je istakao da je u proteklom periodu primjetio "snagu i upornost zemlje da razvije oblast poljoprivrede“.

"Vašoj zemlji nedostaje promocije u inozemstvu. BiH je potrebno jedno drugačije brendiranje u svijetu. Pogledajte šta je uradila Turska, njihovi zvaničnici su se stavili na uslugu investitorima i saznali su šta oni zapravo žele“, rekao je Al Sowaidi.