Komentari (44)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
A sto niste napisali jos jedan od razloga pada auto industrije Njemacke. Cijena vozila i ono sto daju je postalo smijesno u odnosu na Kiu, Peugeota,Citorena Toyotu itd. Ostali brendovi svojim novitetima pojest ce svakog svabu.
Ja brate skoro auto kupio.. Mogao sam za te novce koje sam izdvojio da kupim golfa 6 sa jedno 250k kilometara.. Ili c4 koji sam na kraju kupio sa 100k kilometara.. Iskreno c4 je zmaj za sesticu.. Za 14 milja top auto za razliku od raspalog golfa..
@k1ks Nikaf frncuz nece moci da sbabskim autims Dovoljno je da se provozas 100 metsrs i Vidis razliku
PRIKAŽI ODGOVORE (1)
Samo par vecih brodova, a takvih je na desetine hiljada, ispusti u atmosferu više ćumura nego svi dizeli u njemackoj. Ali hajmo sav teret prebaciti na auta i njihove kupce
Prema njemu godišnja proizvodnja u njemačkim fabrikama automobila s 4,66 miliona proizvedenih vozila pala je na nivo iz 1996. godine. "...je li nam sad jasno zasto razvijeni ne vole napredak manje razvijenih i ometaju njihov daljnji razvoj.A kad npr.Indija pocne jos proizvoditi svoja auta,pomenuta proizvodnja u BRD ce biti jos manja...ili..."
Pa golfa i pasata samo balkanska budala jos kupuje, svi ostali dolaze pameti i vrednuju ispravno to sto im upakuju u tu kantu.
Japan je izmislio svijet za ostatak svijeta :)
Samo polako, bit ce jos gore. Kinezi polako preuzimaju industriju mobitela, doci ce vrijeme i na auto industriju.
valja ba BMW nego 100 drugih...
Švabo se mora žurno preorjentisati na vozila na elektro pogon,inače...
pa naravno kad ostale marke kostaju manje a nema toliko razlike u kvalitetu vise. ali nema veze, za mene dolazi u obzir samo svabo i to onaj iz Bavarske. eventualno ove nove Alfe Romeo jer imaju pogon na zadnje tockove. A ako budem imao ozbilje love, probat cu Stuttgarski Stit (Porsche)
Nema straha za svabe kad im Hrvati razvijaju motor i kompijuter elektroniku i kljucne dijelove a bosnjo šije sjedala i navlake kutiju prve pomoci , trokut plasticni i uže sa slepanje
Na cega su pali kad su iz Porshea morali kupit dionice Rimca i dat mu da im jedan Hrvat razvija elektricna vozila jer su mislili da su najpametniji na svijetu pa sad kasne cak i za Rimcem
@gooUser1564508873 nije porse los nego je Rimac predobar ;)
Ne sikirajte me na sabahu
I nebili.brzi maksimalni Profit a ne dugorocno.. Pa ko svake godine skoro 10 novi izdanja na trziste baci a kvalitet sve manji..sta ovekivati.prije serija jedna se zna coupe limozina caravan i radi se po 10 godina najmanj..
Napišite slobodno, uljuljali su se na lovorikama. Sad ih konkurencija gazi.
Vw i elektro vozila.... Mogao bi da prodje kao Nokia. Bili su ustoličeni debelo na vrhu i samo jedna pogresna odluka bila je dovoljna na propadnu (forsiranje svog operativnog sistema simbian umjesto androida). Elektro vozila su totalno neprakticna i nefunkcionalna, osim na kratkim relacijama i to se bez neke industrijske revolucije promijeniti nece.
@uspravni, Elektro vozila su totalno neprakticna i nefunkcionalna, osim na kratkim relacijama i to se bez neke industrijske revolucije promijeniti nece. A forsiraju je da uzmu primat nad autoindustrijom. Izivljavaju se nad gradjanima Evrope, aj neka natjeraju Kinu, Indiju, Rusiju, Sad da furaju te glupe ekoloske barijere... Evropa mora da shvati da je nebitna u globalnom smislu.
Upravu si 100 posto, u Americi nema motora ispod 3.0, i onda nesto ovi ekolozi pocnu pricati.