Komentari (83)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Bravo za tuzlanski aerodrom! Postaje internacionalniji od sarajevskog.
Sa jednim avionom? Hahhah Iz Sarajeva dnevno leti 12-15 aviona. Ne serite kad voz stoji.
Jesi siguran da znas o cemu pricas? Na stranu ljubav prema rodnom gradu koju gajis, al budimo realni ;)
PRIKAŽI ODGOVORE (13)
Sad ćemo se lakše dočepati Njemačke :D
Ima li neko da je letio wizzairom? Kakvi su avioni?
ovo ce se avio-kompanija zvati Dijaspora Airlines (Svecka Airlines)
fino
otkud ajedrom u tuzli tuzla je selo
Sve cestitke za tuzlanski aerodrom!!!
Prva stvar, Memmingen od Minhena 120 km - sto znaci karta vozom u jednom smjeru 22.50 EUR. Druga stvar: let Tuzla - Memmingen 40 KM, ALI let Memmingen - Tuzla 175 KM ponedjeljkom i 215 KM petkom.
zalibo me
javite mi se tuzlanske stujardese koje rade u arabiji da vam probijem guzove kitom
vala ovi u srajevu su preskupi sa cjenom leta u odnosu ove iz tuzle,,,,
Nema to veze nikakve s aerodromom vec je problem u avio kompanijama.
Wizz Air......pojma nema koji bi Profit iz Berlina imali ,da uvedu liniju Berlin-Tuzla...!
Mozda bi upravu, ali mislim da Tuzla - Beč bi bio pun pogodak.
Šta znači "niskotarifna avio kompanija",je li bi se to moglo prevesti na "usluga avio prevoza bez nekih dodatnih stavki (hrana,udobnost,veći prtljag,jeftiniji pristup aerodromu...),ili oni to sve rade ali jeftinije uz manji profit,predpostavljam da je održavanje aviona isto kao i u drugim skupljim avio kompanijama ..?
Upravo tako.
Samo prtljag placas dodatno. Dakle na cijenu karte mislim da je obicni kofer negdje od 40KM do 50KM (u oba smjera naravno).
PRIKAŽI ODGOVORE (1)
i sa wizzair-om ce biti premija " ubosti " povoljnu kartu. ev o npr. tuzla -memmingen u 6 mj. povratna 159 € , plus npr. trebate do münchena a niste iz tuzle , kad saberes troskove , dok dodjes do tuzle, pa do münchena pa opet natrag nabere se dobro jos dodatnih troskova ( gorivo , bus , voz , taxi ili neka druga opcija prebacivanja sa od i do aerodroma i sl. )...onda dodje bolja opcija direktni let.ali sve u sveu opet bolje nego truckati se autobusom.
ne sporim , medjutim ono sto sam zelio reci je to da niskotarifne kompanije , ponekad ne izgledaju toliko jeftine , i kada svedes sve na racun , ne ispadne toliko povoljnije od drugih aviokompanija koji imaju direktne linije npr. za münchen ili frankfurt. spomenuo sam nedostatke pocevsi od prebacivanja i doalska / odlaska do i od aerodroma , nebitno je li to u tuzli ili negdje u inozemstvu , pa putne prtljage i sl. ali opet je u svakome slucaju bolje od putovanja autobusom.
A zasto ukinuse let iz Basela?
Zasto minusi? Pokusao sam preko neta da rezervisem let Basel-Tuzla, no uvijek izbacuje neku gresku, da taj let nije dostupan.
a zbog mnogih busova koji voze za bec, nece da naprave liniju tuzla-bec, da ne bi im propao posao. bolje se busom voziti 12h nego sa avionom 1,5h.
Nije to samo prijevoz putnika, prosverca se nesto svaki put.
Kako su samo sposobni da lobiraju i sabotiraju kad se radi o njihovoj guzici. Jedino smo izgleda za lopovluk sposobni, kurton od naroda!
PRIKAŽI ODGOVORE (3)