Privreda
892

Od juna s tuzlanskog aerodroma letovi ka Minhenu, Oslu, Štokholmu i Frankfurtu

Piše: D. Brkić
Međunarodni aerodrom Tuzla i Wizz Air potpisali su petogodišnji ugovor o saradnji po kojem zračna luka u Dubravama postaje 19. baza mađarske niskotarifne kompanije u Evropi. Dogovoreno je otvaranje još četiri linije pored pet postojećih.
Foto: Darko Zabuš/Klix.ba
Foto: Darko Zabuš/Klix.ba

Od juna 2015. godine sa tuzlanskog aerodroma polijetat će avioni ka Minhenu (aerodrom Memmingen), Oslu (Sandefjord Torp), Štokholmu (Skavsta) i Frankfurtu (Hahn). Karte su već u prodaji na oficijelno stranici Wizz Aira, a kreću se od 39,99 KM. U proteklom periodu iz Tuzle se moglo letjeti ka Bazelu, Dortmundu, Malmeu, Ajndhovenu i Geteborgu.

Foto: Darko Zabuš/Klix.ba
Foto: Darko Zabuš/Klix.ba

"U Tuzli smo našu operaciju započeli u maju 2013. godine. Do danas smo prevezli preko 180.000 putnika, a uvođenjem novih linija planirano da naš udio na tržištu povećamo sa sadašnjih 15.3 na 24 posto. Sa bazom u Tuzli Bosna I Hercegovina postaje 11. zemlja u kojoj smo uspostavili bazne operacije", kaže Gyorgy Abram, komercijalni direktor kompanije Wizz Air.

Do juna 2015. godine na tuzlanskom aerodromu trebalo bi se zaposliti novih 25 radnika, a rad se mora organizovati u dvije smjene, odnosno aerodrom mora raditi od 6 ujutro do 23 navečer. Također, novi radnici moraju proći edukaciju, a Vlada TK mora do juna dati zeleno svjetlo za uređenje pristupnog puta i signalizacije.

Foto: Darko Zabuš/Klix.ba
Foto: Darko Zabuš/Klix.ba

Očekuje se da Međunarodni aerodrom Tuzla tek od 2017. godine bude samoodrživ, a do tada će i dalje troškovi biti subvencionirani iz budžeta TK.

Zanimljivo, press-konferenciji na Međunarodnom aerodromu Tuzla prisustvovao je i Bahrija Umihanić, koji je samo sat prije podnio ostavku na dužnost premijera. Umihanić je govorio o značaju ugovora sa Wizz Airom, ali je odbio prokomentarisati razloge zbog kojih je podnio ostavku.