Komentari (44)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Htjeli to ili ne moramo priznati da dinamika radova na koridoru je zadfovoljavajuca i da se vise napravilo autoputa u zadnje tri godine nego u 20 poslije rata pa na ovamo !!
Da se ovako ranije radilo dosad bi bio zaršen, al kod nas se uvijek na nešto čeka ili se lova prokrijumčari/opre... Očito je da u BiH nije svim podjednako stalo do prosperiteta ove zemlje i njenih građani! Sve sami deklarativci, salo je onih koji se ovako djelima mogu pohvaliti!
1. Koridor 5c dugacak 325 kilometara. 2. Ensad Karic i njegova ekipa, ako zavrse 50 km NOVE autoceste do kraja mandata, to znaci 12,5 kilometara NOVE autoceste po godini mandata. To znaci: 325km / 12.5 km = 26 Sto znaci, da je Ensad poceo graditi koridor 5C 2010 godine, po tempu gradnje kojim se gradilo u zadnje cetiri godine, Ensadu bi trebalo 26 godina da zavrsi koridor 5C. Znaci poceo 2010 godine, zavrsio bi koridor 5C nas dragi Ensad, 2036 godine. Gospodo, ako mislite zavrsiti koridor 5C 2036 godine, ne morate ga nikako ni graditi. Tad i onako ce osobna vozila letjeti, tako da nece biti potrebe za autocestama i cestama.
PRIKAŽI ODGOVORE (1)
Da je SDA radila dan danas bi se pricalo kako ce se onaj tunel prokopati i obecavali bi to pred izbore! 8 gradilista, 90 domacih firmi, 5000 domacih radnika i stalno se broj povecava, Svaka cast, samo nastavite!
Ma dobri su ovo rezultati, jako zadovoljavajuci u svakom slucaju.
Sta ste isli strucnjacima bacati blato u oci, kao da su oni budale kao stanovnistvo BiH. Znaju oni dinamiku bolje od vas. Nema dinamike, zato su vas i pozvali. Dinamika je kad se 100 km puta napravi za godinu dana.
Nek Karić i njegovi mafijaši idu tim autoputom a mi ćemo okolo- GOLF 2 1987
Radi ovog kriminalca, Niksic ne da ostavku. Od propisane debljine asfalta, 2 cm. ide u familiju. Treba ga uhapsiti sto prije da autoput ne propadne cim delegati s otvorenja, prodju na svecani rucak!
Ukrali« tri centimetra asfalta na sarajevskoj obilaznici »Ukrali« tri centimetra asfalta na sarajevskoj obilaznici Srna - 24.02.2014 09:22 SARAJEVO - Istraga Tužilaštva BiH o "krađi asfalta" na sarajevskoj obilaznici, na dionici Briješće - Butile na Koridoru "Pet ce", u završnoj je fazi i očekuje se da će uskoro biti donesena konačna odluka u ovoj aferi, koja prijeti da federalni budžet ošteti za najmanje 300.000 KM. Pozivajući se na Tužilaštvo BiH, "Dnevni avaz" tvrdi da je ova pravosudna institucija kompletirala dokaze nakon detaljnog izvještaja Agencije za istrage i zaštitu BiH /SIPA/, koja je prije dvadesetak dana predala svu potrebnu dokumentaciju o kompanijama koje su radile na ovoj dionici. Riječ je o firmama "Ceste FBiH", "Osijek-Koteks", austrijskom "Štrabagu", Institutu građevinarstva Hrvatske /IGH/ iz Zagreba i DTKU laboratoriji sa Ilidže. Sudski vještak utvrdio je ranije da je asfalt na sarajevskoj obilaznici tanji za oko tri centimetra od projektom predviđene debljine, čime je budžet Federacije BiH oštećen za najmanje 300.000 KM. Istraga je pokazala da je na početku ove dionice debljina asfalta 10 centimetara, a svega 500 metara dalje sedam centimetara. Istraga je usmjerena i na kvalitet ugrađenog materijala, jer je, takođe, utvrđeno da završni sloj asfalta nikada nije postavljen. Strani izvođač radova na ovoj dionici sarajevske obilaznice bila je hrvatska firma "Osijek-Koteks", koja je pod istragom USKOK-a u aferi "Remorker", a asfalt je postavljalo preduzeće "Štrabag" koje je, takođe, pod istragom hrvatskog USKOK-a. Firma "Osijek-Koteks" posao gradnje sarajevske obilaznice dobila je na međunarodnom tenderu 2008. godine, zajedno sa kompanijama INGRA i GP "Dubrovnik". Podizvođači radova bili su kompanije "Hidrogradnja", "Bosman", "Štrabag" i "Regeneracija", dok je nadzor vršio IGH. Riječ je o hrvatskoj kompaniji čiji je direktor bio Jure Radić, bivši hrvatski ministar obnove, te je ključno pitanje kada je i kako ova kompanija uvedena u puteve BiH s obzirom na to da "Autoceste" i "Ceste FBiH" već odavno nemaju nadzorne odbore koji kontrolišu njihovo poslovanje iako raspolažu milionima KM. "Dnevni avaz" tvrdi da su svi izvještaji išli isključivo ministru saobraćaja i komunikacija Enveru Bijediću iz SDP-a, odnosno Vladi FBiH. Predmet istrage, osim sarajevske obilaznice, navodno je i ugovor o gradnji dionice na Koridoru "Pet ce" Vlakovo - Lepenica, koji su "Autoceste" potpisale sa turskim "Cengizom", a na osnovu kojeg je, zbog navodne računske greške, FBiH oštećena za oko 14 miliona KM. U Tužilaštvu BiH, zbog istrage, ne žele da govore o ovom predmetu.
pa ima li neko na ovoj planeti da zaustavi kriminal JP AUTOCESTA FBIH...ovo je šlag na sve pljačke koje su se desile i koje se dešavaju u ovoj zemlji bez dna
Tesko da ce do oktobra ista puno uraditi a onda kud koji mili moji......
Sreca pa su imali Zlaju i on i Grabovica!
POZIV BH DIJASPORI NA BOJKOT FINANSIJSKI INSTITUCIJA BIH NOVADIJASPORA JAVNO POZIVA CIJELU BH DIJASPORU, USLJED SVIH DESAVANJA U BOSNI I HERCEGOVINI PROTEKLE 2 SEDMICE, DA PREUZME SVE NEOPHODNE EKONOMSKE MJERE DA SMAKNEMO CIJELU TESKO ”KRIMINALNU I KORUMPIRANU” POLITICKU ELITU S VLASTI U BOSNI I HERCEGOVINI, TAKO STO CEMO BLOKIRATI I POVUCI SVAV NAS KAPITAL IZ BOSNI I HERCEGOVINI (KOJI JE PREMA NASIM PROCJENAMA PREKO 2 MILIJARDE DOLARA). TAKODJER POZIVAMO NA REDUKCIJU U DOZNAKAMA U IZNOSU OD 50% U NAREDNIH 6 MJESECI ILI DOK SVA DRZAVNA MAFIJA SAMA NE SIDJE SA VLASTI. NA TURISTE KOJI SU PLANIRALI POSJETU BOSNI I HERCEGOVINI, PREDLAZEMO DA ODLOZE SVOJ ODMOR ZBOG NESIGURNE SITUACIJE U ZEMLJI. IZ POUZDANOG IZVORA MMF-A, NOVADIJASPORA SAZNAJE DA SU SVE TRANSE MMF-A PREMA BOSNI I HERCEGOVINI VRLO UPITNE I DA CE KOLAPS FINANSIJSKOG SISTEMA DOVESTI I DO NELIKVIDNOSTI BANAKA TE GUBITAK NOVCA STEDISA (SLICAN SLUCAJ KAO SA STEDISAMA U LJUBLJANSKOJ BANCI).
Iskljuci taj Caps lock, hebem te nepismena
nepismeni su ti bakir i zlatko
Svaka cast JU Autoceste, rade puno vise i brze nego sto je to bio slucaj svih onih koji su do sada puno pricali, a nisu radili nista ... jeste da se sto ne moze mjeriti sa 14 traka koje je Fahro kroz Sarajevo obecao, ali dobri su :))))
Ovdje vidite glavni lik u filmu PLANETA MAJMUNA!! Lopov koji će tek za koju godinu da zavrsi ako bog da na robiji zbog malverzacija sa ostalom poliičkom elitom.Dabogda za lijekove dao i skupa s njim i ovi plaćenici komentara na Klix-u.
ma kakva robija, smrtna kazna...jedino to može ove budale zaustaviti u bezgraničnom nastojanju da unište i ovo malo finansijskog jada od zemlje...ovi kradu kratkoročno, a mi ga glabare dugoročno
Molim jugend crvenih kmera da opet ne sere i da nam ne prosipa propagandu ovdje, zar ste vec zaboravili kako su zgrade gorile i kako su bile te propagandne metode uzaludne? Puno vise zaista raditi posao za koji ste placeni, a ne vrsiti propagandu, lagati i lokati po Bjelasnici u toku radnog vremena.
Sve pohvale za rad Autocesta, uspjeli su u nemogucim uslovima izgraditi vise nego sto je u 20 godina uradila ijedna vladajuca struktura. Svakako nije im bilo toliko ni tesko sa obzirom da prethodnici nisu uradili ni 5 kilometara, tako da je ovo u svakom slucaju fantastican podatak.
Samo ovako i mozemo izgraditi pravu drzavu i jaku drzavu.Nadamo se da ce to shvatiti neki politicari i napokon prihvatiti da je njihovo vrijeme proslo i da sada tezimo ka napretku,a ne nekim stvarima koje su im proalzili prije 20 godina.