Ceremonijom dodjele nagrada otvorena je 15. po redu godišnja konferencija u organizaciji "Palladium Group". Ova nagrada potvrđuje uspješnost primjene metodologije, strategije i strateške fokusiranosti kompanije, što naročito dobija na značaju uzimajući u obzir da BSC koncept predstavlja jedan od najvažnijih koncepata menadžmenta posljednjih 75 godina.
Generalni direktor "Palladiuma" John McClellan je ovom prilikom naglasio da postati dio grupe uvrštene u BSC "Hall of Fame" znači dobiti globalno priznanje koje se dodjeljuje veoma malom broju organizacija koje su dostigle vrhunske rezultate u poslovanju koristeći Norton-Kaplan sistem strateškog menadžmenta.
Ove godine nagradu je dobilo 14 organizacija iz 12 zemalja sa pet kontinenata. Između ostalih, ovo prestižno priznanje do sada su dobili: AT&T Canada, Turkcell Superonline, Mobistar, Motorola, Siemens (Information & Communication Mobile), Cysco Systems, Inc., BMW, VW Brazil, TATA Motors Indija, Saatchi & Saatchi, Hilton, Canon USA, i dr.
"Kompanija m:tel je ove godine u Bostonu postala dio poslovne elite od 194 organizacije iz 40 zemalja svijeta, uključujući velike korporacije, vladine i nevladine organizacije. Posebno zadovoljstvo je dobiti ovakvu potvrdu uspjeha, te stati rame uz rame sa najboljim organizacijama svijeta, čija je ljestvica uspjeha podignuta visoko, i koji svoje poslovanje upoređuju sa najuspješnijima na globalnom nivou", rekao je generalni direktor kompanije m:tel Goran Vlaović, naglasivši da su stalno članstvo u "Hall of Fame", kao i priznanje "Palladiuma“, dokaz da je strategija kompanije m:tel potpuno u skladu sa najpriznatijom metodologijom u svijetu, čime je potvrđen kvalitet strateškog upravljanja u kompaniji.
Organizaciju "Palladium" osnovali su kreatori BSC metodologije, dr. Edvard P. Norton i dr. Robert S. Kaplan, profesor na prestižnom Harvard univerzitetu. Cilj ove metodologije je strateški fokusirana organizacija, a primjenjuju je najuspješnije svjetske kompanije.
Prijem u BSC "Hall of Fame" potvrđuje pripadnost m:tel-a kompanijama sa najboljom strategijom u svijetu i bit će predstavljen kao primjer uspješnosti u narednom izdanju magazina "Harvard Business Review".