Skočile i dionice
2

Prijenosi uživo fudbalskih i bejzbol utakmica povećali prihode Twittera

Klix.ba
Foto: Ilustracija
Foto: Ilustracija
Pokrivenost glavnih bejzbol utakmica i igara američkog fudbala u SAD-u pomogla je Twitteru u trećem kvartalu ove godine da profitira i više nego što se očekuje, piše BBC.

Iz ove društvene mreže rekli su da je prihod u ovom periodu porastao za 29 posto, tj. na 758 miliona dolara, premašivši procjene analitičara.

Međutim, ukupan broj korisnika Twittera je opao zbog toga što su iz ovog giganta poduzeli konkretne poteze kada je u pitanju blokiranje lažnih i sumnjivih naloga, a predviđa se i veći pad broja korisnika s obzirom na to da proces deaktiviranja profila još nije završen.

Također, ovi rezultati su doprinijeli povećanju dionica kompanije za 15 posto.

U posljednjih nekoliko godina, društvenoj mreži Twitter bilo je izuzetno teško održati rast broja korisnika konstantnim pred prejakom konkurencijom kao što su Facebook i Instagram.

Isto tako, iz Twittera su se borili da uvjere oglašivače da je upravo Twitter najbolja platforma za njihovu reklamnu kampanju. To je urodili plodom s obzirom na to da je u periodu do septembra ove godine prihod od oglašavanja skočio za trećinu, podstaknut interesovanjem oglašivača za emitiranje uživo određenih događaja što je relativna novost za ovu platformu.

Tokom ovog perioda, Twitter je prikazivao nekoliko fudbalskih i bejzbol utakmica, kao i koncerte u partnerstvu s kompanijom Live Nation.

Međutim, u julu su akcije Twittera pale za 20 posto nakon što je prijavljen pad mjesečnih aktivnih korisnika. Za treći kvartal ove godine Twitter je objavio još jedan pad na 326 miliona korisnika, nakon čega su najavljene pojačane aktivnosti u uklanjanju sumnjivih računa, uključujući i one koji se koriste za širenje političkog utjecaja.

Također, Twitter je suočen s velikim pritiskom za čišćenje platforme nakon što je optužen da su ga Rusija i Iran koristili za utjecaj na strane izborne kampanje.

Pojedini analitičari su upozorili da firma treba podstaknuti rast korisnika kako bi postala konkurentnija.