Komentari (4)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Pa i jeste brza cesta u pitanju. Pogledaj mapu na www.jpautoceste.ba.
pa zato se i radi studija izvodljivosti da se vidi šta da se gradi,ja iskreno bih bio zadovoljan savremenom brzom cestom.
Sadašnja prosječna brzina vozilom od tačke A do tačke B (van ovih 50km izgrađenog auto-puta) realno iznosi 50km/h, uz mnogobrojne opasnosti i usporavanja jer nam čak i magistralni putevi prolaze kroz naseljena mjesta. Brzim cestama i zaobilaženjem naselja prosječna brzina bi se podigla na barem 70-80 km/h. što je tek neznatno manje u odnosu na maximalnu srednju brzinu na autoputu. Auto-putevi jesu full rješenje ali je brza cesta odlična zamjena.
Da li je TZ sa koridorom 5C potrebno baš povezivati autoputem ili je dovoljna savremena brza cesta? Zaostajemo u putnoj infrastrukturi jer bi svi da grade preskupe auto ceste. U široj Tuzlanskoj regiji živi blizu milion stanovnika isto tako u široj Sarajevskoj. Zar nije prioritet svih prioriteta adekvatno povezati dvije najmnogoljudnije i ekonomski najznačajnije regije. Teško da postoji ekonomska opravdanost za bilo koji auto-put u cijeloj BiH sem 5C. Auto-putevi su jako skupi u izgradnji i u održavanju, ako nema dovoljnog protoka saobraćaja biće čist gubitak i balast. Savremene brze ceste su mnogo jeftinije i solidno rješenje.