"U 2011. godini dijelom smo uspjeli ostvariti sve zacrtane planove. Možemo se pohvaliti povećanom prodajom Tuzlanskog pilsnera, a ušli smo i u kategoriju novih proizvoda, kao što su sokovi Panonska ledena, kojih smo prodali preko milion litara.
Također, izbacili smo na tržište i novi brend Premium crno pivo, koje je ostvarilo dobar rezultat i našlo svoje mjesto kod potrošača", istaknuo je Adnan Imerović, direktor Pivovare Tuzla.
Po njegovim riječima, u 2012. godinu Pivovara ulazi s novim planovima, a to pokazuje i izlazak na tržište piva Premium Radler Lemon.
"Za kvalitetu piva zaslužni su eminentni distributeri iz Njemačke, koji drže 70 posto radlera, izvrsna Stuparska voda i naše vrhunsko pivo, a sve kontrolirano u suvremenim laboratorijima Pivare Tuzla.
Premium Radler Lemon već se nalazi u trgovinama, tako de će biti odlično osvježenje za blagdane koji slijede", dodao je Imerović.
Na prijemu za uposlenike u medijima najavljeno je i službeno otvaranje objekta "Pivnica" u ožujku iduće godine. "Potpisani su svi potrebni ugovori, papirologija je završena, a odobrena su i financijska sredstva", najavio je direktor Imerović.