Upozorenje iz BH Telecoma
1

Ne nasjedajte na lažne SMS poruke o dopuni ultra kredita

Klix.ba
S obzirom da je 19. i 20. januara 2013. godine u Kontakt centru BH Telecoma ponovo evidentirano nekoliko prijava korisnika koji su se žalili na lažne SMS poruke o dopuni kredita, iz ovog teleoperatera upozoravaju korisnike da budu oprezni prilikom prijema poruka kojim se obaviještavaju o dopuni ultra kredita.

"U prijavljenim slučajevima radi se o pokušaju zloupotrebe usluge m-commerce na način da korisnik dobija poruku putem SMS-a kojom se na njegov korisnički broj vrši dopuna kredita, a potom se traži povrat uplaćenog iznosa jer je 'došlo do greške'. Ustanovljeno je da poruke sličnog sadržaja korisnici dobijaju sa drugih korisničkih brojeva, a ne sa servisnog broja za m-commerce uslugu, i to 0611171, te se korisnički račun primaoca poruke ne dopuni za iznos naveden u poruci", navodi se u saopćenju BH Telecoma.

U navedenim slučajevima se radi o prevari ili pokušaju prevare korisnika putem sistemske poruke m-commerce usluge. U toku su provjere svih evidentiranih prijava korisnika te će se nakon dobijanja rezultata poduzeti aktivnosti protiv korisnika spornih Ultra brojeva sa kojih dolaze maliciozne SMS poruke. Ukoliko je korisnik bio žrtva slične zloupotrebe, potrebno je da se obrati u najbližu poslovnicu BH Telecoma ili pozove besplatni servisni broj podrške korisnicima 1444 i prijavi je.

"Ovim putem upozoravamo sve korisnike BH Telecoma da obrate pažnju na broj sa kojeg dolazi poruka ukoliko prime poruku o dopuni kredita ili poruke sličnog sadržaja. Validna poruka kojom se vrši usluga m-comerce, odnosno dopuna kredita, je samo poruka koja je proslijeđena sa servisnog broja 0611171. Za sve nejasnoće i dodatne informacije korisnici BH Telecom usluga mogu pozvati besplatni servisni broj podrške korisnicima 1444", istaknuto je iz ove kompanije.