Na visok rast prihoda od prodaje najvećim dijelom uticalo je preuzimanje domaćeg trgovačkog lanca DP marketi koji iz mjeseca u mjesec postiže sve bolje poslovne rezultate. To je istovremeno i dokaz da je povezivanje sa Drvoprometom bio važan strateški pomak u razvoju Mercatora na bh. tržištu.
"Ova godina je bila puna izazova za nas. Postavili smo vrlo ambiciozne ciljeve iako smo znali da će doći do produbljavanja krize, pada kupovne moći i samim tim do promjena u kupovnim navikama bh. građana. Upravo zbog toga, svakodnevno pratimo promjene u okruženju i prilagođavamo poslovanje novim zahtjevima tržišta. Kontinuirano radimo na poboljšanju ponude, racionalizaciji i boljoj ekonomici poslovanja, odnosno korištenja unutrašnjih rezervi i potencijala, kako bismo osigurali još veću konkuretnost i stvorili dodatnu vrijednost za naše kupce, uposlenike, dobavljače, kao i drištvenu zajednicu. Dobri rezultati poslovanja i povjerenje naših kupaca za nas su i obaveza i motiv da i u narednom periodu radimo na ostvarivanju planiranih ciljeva, poboljšanjima u svim segmentima poslovanja i konitinuiranom razvoju Mercatora na bh. tržištu", rekao je Neven Hadžisulejmanović, direktor Mercatora BH d.o.o.
Preuzimanjem DP marketa Mercator BH d.o.o. je u ovoj godini povećao i neto prodajnu površinu za 79% i broj zaposlenih za 91%, te počeo poslovati sa dva brenda (Mercator i DP marketi) pod čijim okriljem se tržište povezuje od premijum do ekonomičnijeg formata trgovina sa naglaskom na zadovoljnog kupca. Samim tim, jedna od važnih aktivnosti Mercatora BH, u proteklom periodu, bila je i edukacija skoro 700 zaposlenika DP Marketa sa ciljem da što prije prihvate visoke standarde rada u trgovinama i da se u punoj mjeri integrišu u sve procese rada kompanije.