Rebranding
0

Kvalitetan dizajn prodaje proizvod

Sarajevo-x.com
U današnjem vremenu bh proizvođači najmanje svojih ulaganja usmjeravaju u izgradnju svog vizuelnog identiteta, unapređenje dizajna svojih proizvoda, te planiranoj i strateškoj marketing komunikaciji svojih proizvoda, ali i kompanije. Pogubnost ovakve negativne prakse leži u činjenici da svi proizvodni procesi koji se realizuju unutar određene kompanije nemaju efekta na uspješno plasiranje proizvoda na tržište, ukoliko to ne prati i odgovarajuća marketing komunikacija potencijalnim kupcima.

Kao jedan od elemenata marketing komunikacije, ambalaža i njen dizajn predstavljaju jednu od najbitnijih stavki unutar procesa donošenja kupovne odluke.

Proizvod na polici, te kvalitet ambalaže i dizajn čine prvu liniju kontakta sa potencijalnim kupcima. Kvalitetan i zanimljiv dizajn kod kupca stvara pozitivne asocijacije o samom proizvođaču, brendu te značajno doprinosi pozitivnoj kupovnoj odluci. U vremenu kada su cijene proizvoda unutar iste kategorije proizvoda na tržištu manje-više ujednačene, ambalaža i njen dizajn su postali jedan od glavnih elemenata diferencijacije. Dobar dizajn ambalaže određeni proizvod čini primamljivijim u odnosu na konkurenciju i jedan je od značajnih izvora za sticanje i održavanje konkurentnosti proizvođača na tržištu.

Neadekvatan i zastario dizajn značajno doprinosi da se kupci suočeni sa kupovnom odlukom i izborom između proizvoda iste kategorije odlučuju za strane proizvode čija ambalaža komunicira veći kvalitet, ali i opravdava obično višu cijenu. Upravo ovakav odnos bh proizvođača prema brandu i vizuelnom identitetu, kao i marketinškim ulaganjima, zahtijevao je djelovanje i pokušaj promjene njihove svijesti putem projekta unapređenja vizuelnih komunikacija BH proizvođača Re*branding.

Sam projekat se realizuje zajedničkom saradnjom domaćih proizvođača, agencije za komunikacije Mark IN – inicijatora projekta, aktuelnih i potencijalnih kupaca BH proizvoda, udruženja "Kupujmo domaće", te medijskih pokrovitelja i partnera agencije Mark IN koji su bili spremni da podrže ovakvu inicijativu, a samim tim i uspješnije pozicioniranje bh. proizvoda u odnosu na stranu konkurenciju na tržištu naše zemlje.

Značajnu kariku u pristupu tržištu Bosne i Hercegovine, predstavljaju domaći i strani trgovački centri koji nažalost nisu pokazali interes za učešće u projektu Re*branding Bosna i Hercegovina.

Više o samom projektu možete saznati na www.rebranding.ba.