Rebranding
0

Mediji kao učesnici u marketing edukaciji

Sarajevo-x.com
Brending proizvoda i kompanija čini da se odluka o kupovini donese mnogo prije nego što je do samog čina razmjene dobara i novca došlo. Odluka o tome da se kupi neki proizvod ili ne donosi se prethodnim pozicioniranjem branda u svijesti potrošača. Branding praktično pretprodaje proizvod ili uslugu korisniku, to je jednostavno mnogo efikasniji način prodaje.

Domaće firme uglavnom najmanje sredstava ulažu u marketing, što je posljedica pogrešne percepcije samog marketinga i marketing komunikacija, ali i nedostatka zastupljenosti ove i drugih ekonomskih tema u edukativnom smislu u medijima. Jedan od medija koji je prepoznao značaj edukacije domaćih proizvođača u pogledu marketing komunikacije prema tržištu i potencijalnim potrošačima je dnevna novina Večernji list.

Zahvaljujući insistiranju na kvaliteti, autentičnoj uređivačkoj politici i modernom konceptu dnevna novina "Večernji list" je već godinama najpopularniji i najuspješniji medijski projekt na hrvatskom jeziku u BiH. Trenutno Večernji list zauzima poziciju druge najčitanije dnevne novine u Federaciji Bosne i Hercegovine.

"Brojnim akcijama i sami smo pokušali doprinijeti pozitivnim promjenama u našem društvu. Tu svakako treba spomenuti već tradicionalnu manifestaciju Večernjakov pečat, koja se ove godine organizira po deseti put. Dodjelom priznanja najzaslužnijim osobama iz bh. društva nastojimo pokazati da se kvaliteta i u ovoj zemlji prepoznaje i cijeni. Stoga poboljšanje vizualnih i marketinških komunikacija domaćih kompanija kroz projekat Rebranding svakako treba podržati, jer mnogo je dokaza da su susjedne države u tom segmentu poslovanja daleko ispred BiH. Večernji list je i ranije davao podršku sličnim projektima, jer želimo brži i kvalitetniji oporavak domaće ekonomije", rekao je Dejan Jazvić, urednik redakcije Večernjeg lista BH.

Re*brading/Bosna i Hercegovina je projekat pokrenut od strane agencije za komunikacije Mark IN sa ciljem unapređenje vizuelnih i marketing komunikacija BH proizvođača, a samim tim i njihovog uspješnijeg pozicioniranje u odnosu na stranu konkurenciju na tržištu naše zemlje. Projekat se realizuje zajedničkom saradnjom domaćih proizvođača, agencije za komunikacije Mark IN – inicijatora projekta, aktuelnih i potencijalnih kupaca BH proizvoda, udruženja "Kupujmo domaće", te medijskih pokrovitelja i partnera agencije Mark IN koji su bili spremni da podrže ovakvu inicijativu.

U realizaciji projekta Re*branding izostala je podrška domaćih i stranih trgovačkih lanaca.

Više o samom projektu možete saznati na www.rebranding.ba.