Business magazin kao jedini specijalizirani poslovni magazin na području Bosne i Hercegovine, svojim jedinstvenim konceptom pruža mogućnost promocije bh. kompanija, kvaliteta njihovog rada te postignutih rezultata poslovnoj zajednici naše zemlje. S obzirom na status svojih čitatelja, top i srednji menadžment najjačih privatnih i javnih kompanija u BiH, Business Magazine obezbjeđu vrlo bitnu ciljnu grupu svih marketinških kampanja, bilo iz ugla djelovanja na donositelja odluka unutar kompanije, bilo iz ugla kupca.
"Vodeći se filozofijom pružanja podrške domaćim firmama, proizvodima i brendovima, Business Magazine je pružio podršku i projektu Rebranding, koji ima sličnu misiju. Poslovna komunikacija bitna je za komunikaciju svake pa i najmanje firme, ali i pojedinca. Pored toga što poslovna zajednica bitan segment tržišta sa realnlo najvećom kupovnom moći, ovom vrstom komunikacije otvarate se za nove mogućnosti saradnje sa drugim kompanijama, bilo da su to potencijalni kupci, dobavljači ili investitori. Pravilna poslovna komunikacija olakšava nastup na tržištu te je neophodan dio izgradnje poslovnog imidža koji opet utiče na kvalitet poslovanja kroz brojne segmente", kazala je glavna i odgovorna urednica Business Magazina Aida Delić.
Re*branding/Bosna i Hercegovina je projekat koji je pokrenula agencija za komunikacije Mark IN sa ciljem unapređenja vizuelnih i marketing komunikacija bh. proizvođača, a samim tim i njihovog uspješnijeg pozicioniranja u odnosu na stranu konkurenciju na tržištu naše zemlje. Projekat se realizuje zajedničkom saradnjom domaćih proizvođača, agencije za komunikacije Mark IN – inicijatora projekta, aktuelnih i potencijalnih kupaca bh. proizvoda, udruženja "Kupujmo domaće", te medijskih pokrovitelja i partnera agencije Mark IN koji su bili spremni da podrže ovakvu inicijativu.
Više o projektu Re*branding saznajte na www.rebranding.ba.