Rebranding
0

Jogurt Lemeš - novi dizajn za iskorak na tržištu

Sarajevo-x.com
Nakon što je javnosti predstavila redizajn ambalaže Coly tjestenina i Seti čajeva u sklopu projekta "Re*branding/Bosna i Hercegovina", Agencija Mark IN izradila je novi vizuelni identitet još jednog domaćeg bh proizvođača, firme za obrt, proizvodnju i preradu mlijeka "Lemeš".

Proizvodnja i prerada mlijeka osnovne su djelatnosti firme “Lemeš”. Asortiman ove firme čini desetak proizvoda, među kojima su slatki i slani kajmak, sirni namaz, sirutka i jogurt. Proizvodi porodice Lemeš, koji se mogu pronaći na glavnoj tržnici u Sarajevu, kvalitetom su zadobili povjerenje potrošača na teritoriji grada Sarajeva. Sa novim dizajnom i unapređenjem izgleda svojih proizvoda cilj je napraviti još veći iskorak na tržištu i drugih gradova. Firma "Lemeš", prepoznala je značaj dizajna i nove modernije ambalaže kao i prednosti projekta Re*branding, te je počela sa izradom novog vizuelnog identiteta firme i svojih proizvoda.

“Logotip ima značajnu ulogu u vizuelnom identitetu proizvoda ili kompanije. Dobro oblikovani logotip središte je svakog dobrog marketinga. Logotip vremenom stvara snažni i trajni identitet proizvoda, objedinjuje osobnost kompanije i potiče osjećaje povjerenja, korisnosti, dobrobiti i sigurnosti. Time kreira pažnju novih i lojalnost postojećih kupaca. Budući da firma Lemeš do sada nije imala jasno definisan vizuelni identitet, sam proces redizajna je započeo kreiranjem novog logotipa, a nakon toga i novim izgledom ambalaže proizvoda Lemeš", rekla je Selma Operhal, kreativna direktorica agencije Mark IN.

Re*branding/Bosna i Hercegovina je projekat koji je pokrenula agencija za komunikacije Mark IN s ciljem unapređenje vizuelnih i marketing komunikacija BH proizvođača, a samim tim i njihovog uspješnijeg pozicioniranja u odnosu na stranu konkurenciju na tržištu naše zemlje. Projekat se realizuje zajedničkom saradnjom domaćih proizvođača, agencije za komunikacije Mark IN – inicijatora projekta, aktuelnih i potencijalnih kupaca BH proizvoda, udruženja "Kupujmo domaće", te medijskih pokrovitelja i partnera agencije Mark IN koji su bili spremni da podrže ovakvu inicijativu kao što su: poslovno-investicioni portal eKapija.ba, Business Magazin, portal Sarajevo-x.com, magazin Media Marketing, Večernji list, magazin Gracija, Urban magazin, portal Mobile.ba, te BBI centar ispred kojeg će, po okončanju projekta, biti organizovana izložba svih rebrendiranih proizvoda bh. proizvođača.

Projekat Re*branding prvi je projekat koji je okupio predstavnike kreativne industrije, medija, te domaćih proizvođača u partnerski odnos koji za cilj ima jačanje BH privrednika, te njihovu edukaciju o važnosti marketing komunikacija. Nažalost, iako su vrlo bitna karika u pristupu tržištu Bosne i Hercegovine, domaći i strani trgovački centri nisu pokalazi interes za učešće i promociju rebrandiranih proizvoda.

Više o samom projektu možete saznati na www.rebranding.ba.

Vezani članci