Komentari (74)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
oduzeti bivsim direktorima milione koje su pokrali iz grasa i eto rijesenja...ali gdje ce udarit na stranke...
Po koji jubilarni put se osniva "neki tim" da riješi problem GRAS-a? je li ga do sada neko riješio? pa njima je cilj da se ovdje ništa ne riješi...sve stoji...a vrijeme prolazi, onima na vrhu upravo to i treba...
@lyon57 ovo je jedini put kada SDA nije vlast !
Vidis i mene to interesuje, bilo je jedno 5-6 revizorskih kuca, te ovi, te onih firmi i sve ko fol ponudit ce izlaz. Svaka vlada za to izdvoji velike novce. Mozda je tu scenarij pranja para
Rješenje je jednostavno - STEČAJ! To je trebalo davno uraditi jer su se stekli zakonski uslovi za to. Utvrditi stvarno stanje, ostaviti radnika koliko je potrebno, ostali na biro! Ko pita privatnika šta da radi kad nema više snage da posluje???
Unutar gradskog jezgra da vozi tramvaj i trolebus a autobusi i minibus na periferiji a ne da idu jedan za drugim poluprazni+zagađuju+saobraćajne gužve a karta kao u nekim Evropskim gradovima:mjesećna,sedmićna,dnevna,satna koja vrijedi za sav gradski prevoz naravno uz reorganizaciju od direktora strućnjaka a ne SDA ili SDP pa do poslednjeg radnika i tih nekadašnjih uhljeba invalida rada.
Izgleda bice love preko Grasa,forticima....
i to grad, gnjide, niste u sposobni da napravite kalkulaciju (realne) cijene koštanja jedne tramvajske ili autobuske gradske vožnje, niste u stanju obezbjediti nopay prevoz (iz budžeta kantona) trajvanom na pruzi dužine 10 km i shvatiti ogromnu ogromnu korist u svakom smislu koju bi to donijelo, zbog vašeg primitivnog šićardžijskog profiterskog mentaliteta.
Ima li sanse tramvaji, trole I busevi redovnije ciste I dezinfikuju. Od.1500 uposlenih ovo moze I MORA organizovati.
Sada vidimo rezultate nerada prijasnjih vlada. Ako ti kao vlasnik primjetis da nesto ne stima u tvojoj firmi gledas da rijesis problem al kod vlade ks to nije bio slucaj i to traje 10-15 godina. Vlada i poslanici su to samo nijemo posmatrali i uzimali plate i pausale.
Rješenje je vrlo jednostavno.Postavite sadašnjeg direktora (najboljeg menadžera u FBIH- u trenucima samohvalisanja ) JKP Rad-a i problem je riješen.
Rjesenje je ovdje da Autobuski saobracaj preuzme Centrotrans, Gras nek ostavi tramvaj i trolejbus, nek njih obnove sto im je dosta lakse kad nemaju autobuski saobracaj, a Centrotrans nek se pozabavi s autobuskim i to je to...jedinicne karte i zavrseno
Hahahaha RJEŠENJE hahhaha..... ček da odem po kolu i kokice! Radnom timu zaista želim puno sreće u radu....
ŠAH - MAT
Prvo ocistite vozila a slobodno i ofarbajte jer ono je katastrofa. Drugo, sve uposlene edukujte da su pristojni
Privatizuj.
Radni tim, primili amidzice, sestrice i blize rodjake. Izmislili pozicije da zaposle i dalju familiju, malo im bliza :/
Oslobodite ga politike, prodajte kakvom strancuvda rastjera bagru koja je uhljebljena
Sve se svjesno radi da se pokaze kao firma koja nije sposobna nastaviti raditi. Onda slijedi stecaj gdje ce se peodati pojeftinio zemljiste kod Remize tajkunima koji ce napraviti zgrade a gras ce po novom firmom dalje nastaviti raditi . Oni koji su pokrsli gras nece odgovarsti pocev od Bime Jusufranica koji se obogatio i napravio Univerzitet u Travniku pa dalje do tajkuna koji ce kupiti pojeftino krug grasa za gradnju zgrada koje ce ksdnije stanove prodavati po 2500 KM2