Komentari (31)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Kod nas svakako skidaju EGR ventile i katalizatore, pa nam i nije neka vijest što softver laže. 'ta će softver!
..ma cista namjestaljka sa strane Auto industrije SAD... cuj suplje price.. sve te godine niko nista nije skonto ..
Auto industriju SAD je uništila Toyota tako ako bi kome stimali stimali bi Toyoti... We je na vrijeme upozoren sve je po zakonu to što su dva tri direktora htjeli da se dokažu i ostvare dobit bez ulaganja u nove tehnologije to je drugo...
pa dzaba ti i kompjuter glupane jedan ako nemas pravi softwear na njemu auuu sto su ljudi neki u bosni glupi majke mi pa nemogu da vjerujem
dabogda vas zene varale kao sto vw vara svoje kupce das Schrott bili su uvijek u problemima ali supci pomazu supcima zato sto kupuju vw i podrzavaju kriminal naravno ali de ti to dokazi ovdje nekom siromahu
Nema gorih vozila od VW
Nema gorih vozila od VW
Nema gorih vozila od VW
Izaci ce iz krize jaci nego ikada.
Sad će njima e-phaeton II generacije udvostručiti prihode i poništiti ovaj gubitak....al u zicagu. Poslije nezapamćenog skandala, u kojem su dokazali da pojma nemaju sa pravljenjem dizelskih motora, oni spas traže u modelu koji se svakako loše prodaje, opremljenom hibridnim/e-pogonom u koji se razumiju k'o Mara u kriv...
Možda da od Toyote otkupe licencu za hibridne pogone....kad sami nisu vični, neka pitaju one koji znaju...
Zaboli mene hoće li biti jači ili propasti, meni ni iz džepa ni u džep. Imaju se oni kome prati i pravdati: kupcima, državama, dioničarima. Ja ni jedno, ni drugo, ni treće. Ali to da su svjesno lagali i obmanjivali je, za svakog iole razumnog čovjeka uvreda. To što Balkanci i dalje padaju na VW, nije moj problem...
Ma nista mu ne mogu opet su njemacki automobili najbolji