Klix & FT
143

Financial Times održao 10-dnevni trening program uposlenicima Klix.ba

Klix.ba
U okviru Google News Inicijative portalu Klix.ba, kao jedinom mediju iz jugoistočne Evrope, ugledni Financial Times održao je 10-dnevni intenzivni trening program za menadžment i uposlenike Klix.ba i prenio svoja iskustva na polju digitalne transformacije medija.

Proteklih deset dana na svakodnevnoj bazi imali smo priliku intenzivno sarađivati sa stručnjacima i konsultantima uglednog poslovnog lista Financial Times, koji djeluju pod okriljem vlastite kompanije FT Strategies, čija je misija razvoj medija kroz kreativnu i dinamičnu digitalnu transformaciju. Eksperti unutar FT Strategies uspješno su transformirali biznis model Financial Timesa, poznatog po karakterističnom ružičaštom papiru, a sam list se smatra od najuglednijih listova na svijetu, odnosno najčitanijim među vodećim poslovnim ljudima širom svijeta.

Kroz aktivno učestovovanje na mini projektu unutar Klixa prezentovana nam je moderna metodologija kako efikasno doći od koncepta do realizacije u najkraćem mogućem roku kroz analizu, skiciranje, pravljenje prototipa, testiranje, anketiranje, i samu realizaciju. Konkretno, radi se o Design Sprintu, dokazanoj metodologiji koja pomaže izdavačima da riješe specifične poslovne izazove u kojima se trenutno nalaze. To se postiče kroz praktični rad i aktivnosti fokusirane na izradu prototipa i testiranje sa pravim korisnicima.

Google je u potpunosti finansirao ovu saradnju, a Klix.ba je jedini strateški medijski partner Googlea u našoj zemlji s kojim usko sarađujemo te kao takav omogućen nam je pristup mnogim projektima unutar Inicijative Google News, koja radi rame uz rame s velikim izdavačima kako bi izgradila održiviji, raznolikiji i inovativniji ekosistem vijesti.

Inače, Financial Times je poznat po svojim objektivnim i iscrpnim izvještajima o finansijskim tržištima, kompanijama i ekonomskoj politici.