Grupna kupovina iz ugla partnera
0

"eKupon je najbolji vid promocije, daš, ali i dobiješ"

Piše: Tatjana Sekulić
eKupon, portal za grupnu kupovinu, za svega nekoliko mjeseci rada postao je veoma popularan među ponuđačima, ali i među kupcima koji su prepoznali prednosti grupne kupovine, popusta za atraktivne i kvalitetne usluge i proizvode. Oni koji su izabrali da se promovišu i svoje usluge nude preko eKupona tvrde da su jako zadovoljni, a zadovoljni su i klijenti. Do sada je zahvaljujući tom portalu za grupnu kupovinu ušteđeno više od 162.000 KM.

Za uspjeh na tržištu oglašavanje je danas neophodno, ali veoma je bitno izabrati pravi način promocije usluga i proizvoda i toga su ponuđači svjesni. Novi vid promocije uvijek je zanimljiv i stoga su su se mnogi odlučili da usluge i proizvode ponude preko portala eKupon koji svojim kupcima nudi nevjerovatne popuste od 50 do 90 posto.

"Promocija je potrebna svima, bilo da su tek krenuli s radom ili su u biznisu duži niz godina, jer predstavljanje rada može samo doprinijeti uspješnosti poslovanja. Vid promocije, koju eKupon pruža svojim partnerima, omogućava niz pogodnosti. Prije svega tu su zagarantovani klijenti. Pružamo mogućnost našim partnerima da svoju uslugu ili proizvod predstave velikom broju novih kupaca i da ih pretvore u svoje stalne klijente", istakla je za Sarajevo-x.com Medina Šeta, koordinatorica projekta eKupon.

Dobar način promocije za one koji nemaju mnogo novca za marketing

Restoran Vapiano, koji se nalazi u tržnom centru Alta u Sarajevu, prvi je objavio svoju ponudu na eKuponu. Prodano je 414 kupona za 50 posto popusta na ručak ili večeru u tom renomiranom objektu.

"Smatram da je grupna kupovina odličan način promovisanja. Jako smo zadovoljni saradnjom koju smo imali sa eKuponom. Dobili smo nove goste, ali i priliku da počastimo one stalne", kazao je za Sarajevo-x.com iz menadžmenta iz restorana Vapiano, istakavši da planiraju i u budućnosti promovisati restoran preko portala za grupnu kupovinu, te stalnim i budućim klijentima ponuditi popust na usluge koje nude.

Za uspjeh je potrebna promocija. Mirela Kustura, vlasnica kompanije Kompanor, smatra da je oglašavanje putem portala za grupnu kupovinu izvanredan način za uspjeh i onih kompanija koje nemaju mnogo novca za ulaganje u marketing.

"Prvi put smo uslugu kompjuterske analize organizma predstavili na internetu putem portala za grupnu kupovinu eKupona. Odmah smo shvatili da je to izvrstan vid promocije, ljudi su zvali i interesovali se. Mogu reći da će svi koji se odluče za ovaj vid promocije biti zadovoljni, a sretni će biti i kupci koji na ovaj način mogu da uštede. Za ponuđače je ovo svakako novi način i novi vid promocije koji garantuje uspjeh, jer klijenti se vraćaju, ali i ostalima pričaju o uslugama, a to je u suštini i najbitnije", istakla je Kustura.

Novi klijenti i uspješnije poslovanje Velika zainteresovanost kupaca bila je i za BIHAMK-ovu godišnju članarinu za Auto touring pomoć koju je putem eKupona bilo moguće kupiti sa 50 posto popusta, odnosno za 14,60 KM. Kupljeno je više od 500 kupona.

"Zadovoljni smo marketingom. Iznos koji smo odredili, snižavajući cijenu te usluge, proporacionalan je novcu koji bismo uložili za dobru promociju. Ovako smo zaista dobili što smo željeli, zainteresovanost kupaca je povećana, predstavili smo se i na internetu, te je mnogo ljudi došlo i uzelo članstvo i po punoj cijeni", kazao je za Sarajevo-x.com Zlatan Velić iz BIHAMK-a.

Ponuđači tvrde da su portali za grupnu kupovinu odličan vid promocije novih usluga na tržištu.

"Fotoepilacija je nešto posve novo na našem tržištu i odlučili smo tu uslugu reklamirati preko eKupona kako bi došlo što više ljudi, koristili naše usluge i pričali drugima. Zaista smo postigli željeni efekat. Prvi dan smo prodali 200 kupona, ljudi su stalno zvali i interesovali se, te smo dobili i nove klijente. Planiramo da u septembru preko eKupona ponudimo još jednu uslugu", kazao je Mirsad Zildžović vlasnik centra Nomassvello.

Najkvalitetnija promocija u BiH

eKupon je web-servis koji omogućava grupi korisnika najveće moguće popuste i to od 50 do 90 posto, a partnerima veliku promociju, nove klijente, zaradu bez dodatnih troškova i garantovan novac.

"Iako se dugoročno očekuje velika zarada bez dodatnih troškova, volimo istaći da je ključ uspjeha najkvalitetnija promocija na tržištu Bosne i Hercegovine, koja vodi do velikog broja novih korisnika i prepoznatljivosti kompanije. Iz dana u dan sve je veći broj korisnika koji imaju ovaj stav, te sve veći broj partnera koji su prepoznali ulogu eKupona i smatraju da je za uspjeh potrebna najbolja promocija koja se nudi", napomenula je Šeta, koordinatorica eKupona.

Podsjetimo, bh. portal za grupnu kupovinu eKupon pokrenut je u martu 2011. godine. Više od 40 ponuđača predstavilo je svoje proizvode i usluge i sve ponude do sada su bile uspješne.