biznis
0

Cathie Burton: Kreativnost je ključ u finansijskoj krizi

Sarajevo-x.com
Cathie Burton
Cathie Burton
Apriori komunikacije ove godine od 21. do 24. marta organizuju PRO.PR konferenciju u Mariboru, za jednog od predavača pozvali su Cathie Burton, glasnogovornicu Vijeća Europe.

Cathie Burton je zadužena za kampanje i događaje Vijeća Europe od 1994. godine. Ono što je svakako potrebno naglasiti je njena uloga glasnogovornice na Kosovu, a organizirala je konferencije za štampu i u Beogradu. Dizajnirala je priručnike za komunikacijsku strategiju prema kritičnim javnostima, romskoj manjini, žrtvama porodičnog nasilja, o smrtnoj kazni i sl. Dobitnica je mnogobrojnih nagrada i autorica je knjige orginalnog naziva: “Hitting the Headlines in Europe: a country by country guide to effective media relations”.

Cathie Burton će na PRO.PR konferenciji govoriti o vođenju brenda “Europa”, izazovima koje sa sobom nosi upravljanje komunikacijama multinacionalne organizacije, te objasniti kako to rade u Vijeću Europe. Sa sobom nosi dugogodišnje iskustvo, te će podijeliti izazove upravljanja s medijima u delikatnim situacijama, od kojih su neke i s naših prostora.

Kakvo je Vaše mišljenje o balkanskoj PR sceni? Da li je ona zadovoljavajuća?

Počela sam raditi u ovoj regiji prije pada Miloševića i pogodio me način na koji su komunikatori i novinari riskirali svoju sigurnost da daju jasne i tačne priče o trenutnom stanju. Tokom prošlih deset do petnaest godina primjetila sam ogroman razvoj, kako u medijima tako i u PR sceni općenito. Može se vidjeti mnogo kreativnosti i pokretačke energije, i ja sam posebno impresionirana načinom na koji jedan broj ključnih pojedinaca počinje imati globalni uticaj.

Šta mislite o situaciju u Europi trenutno, ekonomskoj krizi, i koliko je stresan Vaš posao?

Ekonomska kriza je imala uticaj na sve ljude, ali vidim prednosti za kreativne osobe u ovim okolnostima. Mi ponekad imamo tendenciju da mislimo da trebamo uložiti gomilu novca u naše kampanje, i da će finansijska kriza biti nužno prepreka našem poslovanju. To jednostavno nije tačno, iz dva bitna razloga. Jedan je da svaki prirodni komunikator ima sposobnost da se prilagodi svakoj situaciji – kreativnost je ključ. Drugi je da više ne moramo da ulažemo u skupe, sjajne kampanje da bi prenijeli svoju poruku. Novi mediji rade taj posao za nas, i ako nađemo pravu poruku, ljudi će to znati prepoznati.

Možete li nam ukratko ukazati na neke činjenice o kojima planirate govoriti na PRO.PR konferenciji u Sloveniji?

Komunikacija europskih pitanja je priličan izazov, i planiram da podijelim neke od spoznaja koje potiču iz mog radnog iskustva na ovom području, a i postaviti pitanje – „Može li se Europa prodati kao pivo?“ Također me inspiriše moć socijalnih medija da donesu promjenu, i istraživat ću kako nove tehnologije mijenjaju sve... i kako ujedno ne mijenjaju ništa !