Komentari (9)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
737 MAXje bio pun raznih problema, kao MCAS i slicno, ali to nikome nisu govorili samo kako bi provukli model da ne bi izgubili puno novca zbog narudzbi rivala A320 Neo. Piloti nisu imali pojma za MCAS sistem i samim tim ga nisu mogli ni deaktivirati nakon cudnih ponasanja. Na isti princip je uradjen i 777X koji ce biti najveci putnicki avion na svijetu i u Boeingu se vec boje da ce patiti od raznih problema koje je imao i 737 MAX
Vjerujem da su se opametili poslije ovoga. Posljednjih godina su promijenili par direktora i ovim zadnjim je profit bio prvenstven, poceli su raditi Boeing 737 MAX jer je malo prije Airbus izbacio A320 Neo koji je imao vece, stedljivije motore i bili bi prodavaniji od vec zastarjelih 737-600 pa do 737-900. Onda su na brzinu napravili 737 MAX.
Ne lete vise ni ovi regularni, a kamoli maks...
Bolje da su uzeli cist list papira i crtali novi a ne popravljati mrtvački sanduk koji je izgubio kredibilitet.
@Cicibann Znas ti koje su to pare da se konstruise novi avion. Od 300 do 500 milijardi dollara.
Zbog tog aviona nam prodase koronu. Dnevno boing je trebao isplacivati milione odstete. A kako je korona nastupila,nikom nista. Znaci dok bude ispravan avion,iskorijenit ce se i korona.
oooo, u to govno niko neće vise sjest....