Komentari (41)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Kako čovjek slaga, a nije ni trepnuo. Čitava dionica od Olova do Kladnja duga je 21,688km. Put će biti skraćen za nekih 3,4km, ali će biti značajno ubrzan i što je za svaku pohvalu, ali nema potrebe da se laže. Druga stvar jeste da je projekat napravila prošla vlast i uradila dionicu od O. Luka do Paklenika. Od kad je ministar BIjedić grade se samo ova dva mosta, a dionica zbog tunela dugog oko 800m neće biti završena do 2016. godine. Ovo sigurno nije nešto čime se on može hvaliti, jer je pred izbore najavljivao završetak i modernizaciju kompletne dionice od Sarajeva do Tuzle.
Rekao je kraća za 10km od TZ-SA ali je očigledno da ova izjava o završetku radova teško da ima veze sa realnošću. Tender za tunel dužine 902 m je objavljen u julu o.g. pisalo je da su sredstva osigurana od Europska investicijska banka / Vlada Federacije BiH ali šta je sa sudbinom tendera ministar ne spominje. Spominje da treba para i proizvoljno prolongira ranija obećanja. Ako nema para Vlada bi možda mogla raspisati ZAJAM za Karaulu. Čak i uz najminimalniju kamatu bilo bi jako puno ljudi koji bi čisto iz patriotskih i pragmatičnih razloga uzeli obveznice na 2,3, 5, 7 godina. Samo da se ta famozna KARAULA jednom zauvijek premosti.
S obzirom kakav je to put (izgled i opterecenost) i ono sto je do sada uradjeno, to ce biti pun pogodak i osjetice se na na vremenu i sigurnoti veoma. Kada je ispravljen put Beograd-Bar na Zlatiboru, za nekih 1,4 km, tj. ispravljene su krivine pomocu mostova. Ta mala usteda na kilometrazi smanjila je moje putovanje iz Posavine do sjecera CG za citavih pola sata (krivine, sleperi...). Put koji ide preko TZ- Kladnja-Vlasenice-Gorazda-Cajnica... je dosta kraci od ovog preko Zlatibora, ali vremeniski se ostane vise od sat i po duze... Tako da sitne prepravke mogu da donesu ogromnim pomacima.
šta se tuzla primakla sarajevu
najmnogoljudniji kanton sa velikim ekonomskim mogućnostima je trebao i biti bliži glavnom gradu. Ovo su trebali uraditi još prije 60 godina, ali je bilo lakše iz Tz u beograd slati resurse....
Jadni mi ako nama BIJEDA nešto obećava
nemoj te jos samo mostove i tunele tanjiti i kratiti asfalt i razdaljinu izmedju gradova cemo nekako preziviti :-)
Ne bi me cudilo da bude i TANJI za 10-ak cm !
Svaka cast Bijedicu,covjek se prihvatio svog posla i radi ga kako treba,a ne kao ovi dosad sa laznim diplomama i svojim kradjama u crno nas zavili.
Ovaj projekat je zamišljen još davne 1987. godine, tako da se inventivnošću ne hvali ni bivša ni sadašnja vlast. Po novinskim natpisima s početka godine od strane istoga ministra najavljeno je da će sve biti završeno do septembra 2014. "Novi put Tuzla-Sarajevo do septembra 2014.godine"! objavljeno 29 Januara 2013 na http://tuzlanski.ba/bosanski-lonac/83-bosanski-lonac/43 Sad se ministar tek NADA da će biti do kraja 2014. godine. Izgradnju treba pozdraviti ali svako treba da snosi ODGOVORNOST za ono što JAVNO izjavi. A i novinari trebaju ići na PRESS pripremljeni i pitati šta je sa ranijim obećanjima. Ova dionica je od VITALNOG značaja za BiH jer povezuje dvije najmnogoljudnije regije u BiH. Treba da se gradi brže i svakome ko da doprinos treba čestiitati.
Hajde ne cjepidlaci, kao da zivis u Svicarskoj. Da to hoce zavrsiti do 2015 dobro je.
Ma jel, prelistaj ovlaš starije naslove, pa vidi šta je sve obećavano. Po obećanjima od 2000. na ovamo, trebali smo imatii putnu mrežu kao Njemačka, sve zaposleno, prosječna plata preko 1.700 KM. Ta lažna obećanja ne mogu više pod kožu da stanu. Ostariš 10 godina a ništa se nije pomaklo. Kasnimo za svima, jer trpimo da nas političari obmanjuju LAŽNOM nadom u boljitak koga nema ni na vidiku.
PRIKAŽI ODGOVORE (1)
I stavite ogranicenje od 50-60 km/h ko i svuda na potezu TZ-SA i opet ko da nista niste uradili, trebat ce nam 2 i po sata da predjemo pisivih 120-130 km.
neka se neko sjetio i ovog puta, krajnje vrijeme da se nesto tamo uradi..
SDP jugend danas s nama: Kostur (registrovan 3. aprila) destilacija Munjeviti Juric (registrovan 3. aprila) Marge Simpson (registrovan 3. aprila) bajri89 demokratija13 Za tri sam naveo datum registracije čisto informativno. Inače, preletite li im preko profila, u onom dijelu gdje im se vide komentari se tačno vidi isti "kostur" onog šta pišu - priča na isti fazon. Kao što se to vidi i u ovoj vijesti. Što je najtužnije, garant su na budžetskoj sisi, tj. građani plaćaju da oni sjede i piskaraju komentare na Klixu i drugim bh. Web portalima. Matere vam se nayebem zatucane.
Pravo je osvjezenje procitati ovakve vijesti, pogotovo zbog cinjenice da ce ovo direktno sluziti narodu.
Odlicne vijesti,konacno da imamo puteve kakve zasluzujemo,a ne seoske,makadamske,unistene,pune rupa,kao sto je bilo kad su drugi ljudi vodili ove poslove.
Bar cemo sad imati normalnije puteve, za razliku od ovih koje su nam sad, a da ne pricam o tome kakve su bile... Ova vlast nam je bar malo puteve napravila...
Nas zanima i koliko će biti tanja.
Ne moze tanja u odnosu kakva je sada i kakvu je SDA pravila, pardon pod njihovom vlasti, nije se ni pravila!!!!
Svaki put kad moram preko one Karaule zivot mi se smuci, jos kad mi kamioncina kakva mili 20 na sat ispred, a nemas ga gdje preci... Kako se do sada niko nije sjetio da ovo uradi???
Sjetili su se prije SDA ovci i u dzep stavili novac od tog projekta!
Umjesto da pravi autocestu ka Tuzli, oni krpaju obicnu cestu?
Samo mi reci gdje to mislis da stave autocestu? Poznajes ti uopste geografski put od Tuzle do Sarajeva?