Komentari (79)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
MashAllah, samo gradite!
Pozdrav, g. Gandalfe Bijeli. Želio bih da se složim s vama u tome.
Ma spojiti svu federaciju,5 najvecih gradova ii sa granicom prema EU,aa nek u RS-u prave spomenik Dodi,ionako ih rijecima godinama hrani
Hajmo iduce relacija Bihać - Sarajevo
ovo za gradnju je super i samo nek se gradi. Samo cjene mislim da su preskupe za nas narod koji zivi u urbanim sredinama. Drzava po tom pitanju bi trebala uraditi nesto poput vinjete za strance koji ulaze u bih a za domace stanovnistvo uracunati npr neku cjenu koja se placa godisnje zajedno sa registracijom vozila npr 50-100 godisnje. veoma veliki broj je i danas onih sto zaobilaze autoput jer im je skup
izgradiše škutori i povezaše sve krševe i kamenjare preko naših leđa a i ubuduće svaki projekat daljnje izgradnje škutorije biće ovjeren u ministarstvu finansija drzavnog i entitetskog koji je pod njihovom ugroženom kontrolom
a sta, trebali bi samo Bosnu gradit?
sve za raju, sve na kredit..
zainteresovane su svjetkse kompanije jer znaju da imate sredstva od kredita. ponudi nešto na koncesiju, paš vidit ko će ti se ja vi ti
Da pitam samo ove primitivce iz RS-a koliko im je Kim Jong Do Dick izgradio autoputa , toliko od mene :-)
Oni kao prave, a na jednom vrlo skupom autoputu postavili tablu ograničenje 80???? Treba obustaviti ovu izgradnju jer mi nećemo moći održavati ni ovo što imamo. Žalosno, ali tako je. Koliko god bilo dobro da ga imamo, nećemo znati šta s njim kasnije, jer nisu bili u stanju ni snijeg da očiste.
kako su se ujaci izborili i od sela međunožje napravili atrakciju
ucite balije od ujaka
Jugoslavija nije dovršila ni autocestu Beograd-Zagreb, niti Beograd -Skopje, koju su koristile desetine hiljada vozača. Cesta od Save preko Sarajeva do mora nije bila isplativa, kao što to nije ni sada. Nema dovoljno vozila. Pri tom, vojna strategija je nalagala da ceste u BiH budu krivudave, uske, lake za zaprečavanje. Kada se ide preko Romanije, pukne ravnica, a u autu povraćaju svi osim vozača, koliko cetsa keivuda bez ikakvog razloga. Nažalost, bez dobrih cesta nema napretka ni investicija (objektvno, mi ih nećemo imati ni sa cestama), ali za opravdanost izgradnje treba imati protok prometa koji se isplati. Zato niko nije htio uzeti ovo u koncesiju. Vidjet ćete kako će proći dio Žepče -Doboj i koliko će biti interesa. S tim da bih volio da se investitori jave.
Jesam li to napisao nešto što nije činjenica?
Vidim da ih puno tumaći stvari kroz odnose među nacijama, a bez ikakovg utemeljenja u onome što je istina. U SFRJ NIJE IZGRAĐENA autocesta između Ljubljane i Zagreba. NIJE IZGRAĐENA autocesta od Zagreba do Beograda, već samo jedan dio iza Zagreba. Od granice do Beograda i dalje do Niša i vjerujem malo iza Niša jeste, ali već dalje prema Skopju NIJE. I bila je autocesta od Skopja prema Grčkoj, ne znam da li cijelom dužinom kroz Makedoniju. I postojala je autocesta Karlovac-Zagreb. Koliko ja znam, ništa više od autocesta nije postojalo, ako neko ima još informacija ili zna jer se vozio, neka objavi. I gdje je sad tu zanemarivanje pojedine nacije ili nacija? Slovenaca, Crnogoraca, Bošnjaka, Hrvata i Srba u BiH?
jooj pa zasto ste nepismeni :(
Ove autoceste su jedini plus u ovoj zemlji od firmi. Da vidiš njemačkih cesata jesu dobre, eh ove naše autoceste prave slične. stoposto provjereno
Dobro je da ćemo i mi iz Tuzle biti spojeni na Autoput, al' u Dick-u... Najmnogoljudni kanton bez autoputa... Samo u BiH
1. Autoput se prvo gradi tamo gdje je najveci promet automobila. U ovom slucaju to je dionica Sarajevo - Zenica. Izvor: http://www.sa-c.net/images/PGDS_promet-frekvencija_saobracaja_FBiH.png 2. Autoput kroz Hercegovinu se morao izgraditi radi IZVOZA! Ako si upucen, znaces da od ulaska HR u EU, izvoz u EU je bio samo moguc preko GP-a Bos. Gradiska i Izacic. Tako Hercegovina nije imala mogucnost izvoza u EU. 3. Izrada projektne dokumentacije za autoput kroz Tuzlanski kanton je u procesu. 4. Nazalost za sada niti jedan kreditor nije zainteresovan za izgradju autoputa kroz Tuzlanski kanton. 5. Tuzlanski kanton jeste najmnogoljudniji, ali je i jedan od najvecih povrsinom. 6. Tuzlanski kanton je najmnogoljudniji prema popisu koji ne obuhvaca studente. Uracunamo li studente u Sarajevu koji nisu porijeklom iz Sarajeva, onda je sarajevski kanton i najveci.