"Bilježimo izuzetno pozitivan prvi kvartal prije svega zahvaljujući našoj liderskoj poziciji na tržištima Kine i Zapadne Evrope. Međutim, marka se veoma pozitivno razvija i na tržištu SAD-a.“, komentar je Petera Schwarzenbauera, člana Upravnog odbora AUDI AG odgovornog za prodaju i marketing.
Preko 15.100 kineskih kupaca odlučilo se u februaru za Audi (+61,7 procenata); kumulativno se Audijeve prodajne brojke nalaze za čak 85,9 procenata iznad onih ostvarenih u prošloj godini. Na američkom tržištu je u februaru, sa 6.216 prodatih primjeraka, zabilježen rast od 33,6 %, kumulativno plus 35,7 %. Ovo je uveliko utjecalo na pozitivan razvoj prodaje marke s četiri prstena: udio u premium-tržištu povećan je u prva dva mjeseca za 1,5 %, kako bi trenutno iznosio 8,5 procenata.
Audi je u prva dva mjeseca ove godine zadržao lidersku poziciju u premium-klasi zapadnoevropskog tržišta: 43.127 prodata automobila osigurali su rast prodaje od 6,0 procenata. Prodajne brojke ostvarene za januar-februar 2010. godine veće su za 12,1 % u odnosu na isti period prošle godine.