Veliki uspjeh u prodaji
0

Audi bilježi rekorde

Sarajevo-x.com
Sa 264.100 automobila prodatih u prva tri mjeseca ove godine AUDI AG dostiže rekordni kvartal u svojoj historiji. U svim regionima svijeta, dakle u Evropi, Sjevernoj i Južnoj Americi, Aziji s Pacifikom, Africi i na Bliskom i Srednjem Istoku, marka s četiri prstena bilježi dvocifrenu stopu rasta prodaje.
Globalno ovaj rast iznosi 25,9 posto. Samo u martu Audi je prodao 110.400 automobila – što za ingolstadtskog proizvođača predstavlja najbolji mjesečni rezultat ikada.

"S ovim rezultatom prodaje nadmašili smo čak prodajne brojke iz rekordne 2008. godine“, komentar je Petera Schwarzenbauera, člana Uprave za prodaju i marketing koncerna AUDI AG.

"I u drugom kvartalu 2010. očekujemo daljnji rast u odnosu na prethodnu godinu. Zahvaljujući, između ostalog, i novoj generaciji predvodnika naše game – Audiju A8, koji je upravo stigao u prodaju“.

Kao glavne 'krivce' za uspješno odvijanje prodaje Schwarzenbauer navodi Audi A5 Sportback i A5 Cabriolet, pri čemu naglašava i nedvojbene zasluge Audija Q5, kao i modela A4 i A6.

Na tržištu Evrope su u prvom kvartalu prodajne brojke premium proizvođača iz Ingolstadta porasle za 12 procenata na 162.500 primjeraka. Na zapadnoevropskom tržištu cifre su čak i veće: od januara do marta Audi je ovdje sa 154.550 prodatih primjeraka zabilježio porast više od 12 posto. Slična situacija je i na tržištu Istočne Evrope, gdje rast prodaje iznosi 10,7 procenata.

Na tržište SAD-a Audi je u prva tri mjeseca plasirao 21.315 automobila, te ostvario porast od 34,8 procenata. Zahvaljujući rastu prodajnih brojki od 62 posto, koliko je ostvareno u Kanadi (3.230 automobila), Audi je na tržištu Sjeverne Amerike realizovao plus od 35,4 procenta.

Kupcima Južne Amerike, prije svega Argentine i Brazila, Audi je isporučio 3.000 svojih automobila, tako da je njegova prodaja na ovom tržištu porasla za 70,5 % u odnosu na prvi kvartal 2009.godine.

Posebno impresivan rast Audi je ostvario u Kini (uključujući Hongkong): tamo je, naime, u 1. kvartalu broj prodatih vozila porastao za čak 77,3 posto u odnosu na isti period prošle godine. U cjelokupnom regionu Azije-Pacifika Audi je sa 64.450 isporučene jedinice zabilježio nevjerovatan porast od 70 procenata.

Pozitivan trend prodaje nastavlja se i u ostalim regionima – Afrike, Bliskog i Srednjeg Istoka: sa 8.400 automobila prodaja je porasla za 40,2 posto u poređenju sa prethodnom godinom. Najveće pojedinačno tržište pri tome je ono u Južnoj Africi, na koje je marka s četiri prstena, u periodu januar-mart, plasirala 3.286 svojih premium automobila (plus 36 posto).