"Volvo", koji prodaje kamione pod oznakama robnih marki kao što su "Renaul", "Nisan dizel" i "Mak", kao i pod vlastitim imenom, saopćio je da je isporučio oko 9.200 teških kamiona prošlog mjeseca, u odnosu na nešto više od 24.600 u aprilu 2008.
U prvom tromjesečju prodaja novih kamiona smanjena je 51 odsto, u odnosu na isti period prethodne godine, podsjeća Reuters.
Švedski proizvođač vozila objavio je da je u aprilu isporučio 69 odsto manje kamiona u Evropi, najvećem tržištu, kao i u Sjevernoj Americi, dok je prodaja u Aziji smanjena 54 odsto.
"Volvo" je najavio da će u prva tri mjeseca ove godine ostvariti gubitak veći nego što se ranije očekivalo, zbog čega je kompanija prinuđena da ukida hiljade radnih mjesta kako bi se prilagodila do sada najoštrijem posrtanju potražnje za kamionima.
Kreditna kriza prepustila je kupce kamiona stradanju zbog nestašice novca, dok je recesija pokosila glavna tržišta "Volvoa" i dodatno umanjila potrošačke apetite, ocjenjuju analitičari.