auto
4

Volvo među najbrže rastućim premium brendovima u Evropi

Klix.ba
Prodaja Volva u Evropi je u prvih osam mjeseci ove godine porasla za 12,9 posto, što ga je, prema podacima nezavisne asocijacije automobilskih proizvođača (ACEA), učinilo jednim od najbrže rastućih premium brendova u Evropi.

Jaki prodajni rezultati u ovoj godini, rezultat su odlične potražnje na najvećim evropskim tržištima, poput Njemačke, Velike Britanije i Švedske, dok je prodaja stabilno rasla i u Francuskoj, Italiji, Poljskoj, Španiji i Finskoj.

Evropa je najvažniji prodajni region za Evropu i predstavlja više od polovine ukupne globalne prodaje švedske kompanije.

"Sveukupni oporavak evropskog tržišta i dalje je nesiguran, ali Volvo pažljivo prati taj trend. Drago mi je što se naši automobili tako dobro prodaju u našem najvećem i najvažnijem regionu. Sveukupno gledamo, dobro smo pozicionirani da dodatno profitiramo od potpunog oporavka evropskog tržišta", izjavio je Håkan Samuelsson, predsjednik kompanije Volvo Cars.

Kupci širom Evrope odlično su reagovali na osvježena izdanja Volvo modela S60, V60, XC60, V70, XC70 i S80, koji su predstavljeni početkom 2013. godine kao dio velikog programa obnove modelske ponude.

Lansiranje nove Drive-E porodice 2.0 litarskih četverocilindarskih motora, dodatno je približilo Volvo vozila evropskim kupcima, jer isti nude nesvakidašnju kombinaciju snage i ekonomičnosti.

Što se tiče ostatka svijeta, Volvo bilježi jak rast u Kini, svom najvećem pojedinačnom tržištu, gdje je prodaja u prvih osam mjeseci porasla za 36,9 posto, čime je Volvo značajno prerastao suparnike.

Dobra prodaja u Kini i Evropi poništila je pad Volva na tržištu SAD-a od 10,9 posto, pa ukupan rast prodaje u prvih osam mjeseci na globalnom nivou iznosi odličnih 9,2 posto.

Volvo predviđa da će do kraja godine zabilježiti globalni rast prodaje od 10 posto.

Premijera novog Volva XC90 u Parizu

Javnost će na sajmu automobila u Parizu, prvi put vidjeti potpuno novi Volvo XC90.

Novi XC90 je vizuelno jak i premium kvalitetan SUV sa sedam sjedišta, vrhunskih sigurnosnih značajki, sposobnog Twin Engine motora sa skoro 400 KS, koji nudi sportske mogućnosti uz emisiju ugljen dioksida od tek 60 g/km, a tu je i prekrasan enterijer sa inovativnom centralnom konzolom u obliku tableta osjetljivog na dodir.

Rezultat tri godine razvojnog rada i dio masivnog investicijskog programa vrijednog 11 milijardi američkih dolara, novi XC90 predstavlja novo poglavlje u istoriji Volva. On prije svega donosi novi dizajnerski jezik, vozi se na inovativnoj SPA platformi, a pokreću ga moderni Drive-E motori.

Kao takav novi XC90 je jasan dokaz Volvo-by-Volvo strategije. Njegova nesvakidašnja kombinacija luksuza, prostranosti, praktičnosti, efikasnosti i sigurnosti unosi popularni SUV segment u novu dimenziju, baš kao što je to učinio i prvi XC90 iz 2002. godine.

"SPA platforma nam je omogućila stvaranje beskompromisnog SUV-a. Kupci dobijaju samouvjeren komandni osjećaj, prostranu unutrašnjost i fleksibilne mogućnosti u kombinaciji sa agilnošću i udobnošću klasičnog putničkog automobila. Pored toga, novi motori nude nesvakidašnju kombinaciju snage i čistoće, te adekvatnu navalu adrenalina, koja je ključna za istinski vozački užitak. Na kraju Volvo oznaka garancija je standardno vrhunske sigurnosti“, zaključuje Peter Mertens, stariji dopredsjednik odjela za istraživanje i razvoj pri Volvo Car grupi.