auto
0

Volvo Car grupacija u februaru 2014. godine prodala 29.948 automobila

FENA
Volvo Car grupacija objavila je podatak da je u drugom mjesecu 2014. godine širom svijeta prodala 29.948 automobila, što predstavlja porast od 4,6 posto u odnosu na februar 2013. godine.

Ostvaren je nastavak rasta u Evropi, Kini i prekomorskim tržištima, a novi proizvodi predstavljeni na sajmu automobila u Ženevi garantuju daljnji rast prodaje, saopćeno je iz Volvo Car grupacije.

Globalni rast prodaje u februaru od 4,6 posto rezultat je stabilnog rasta prodaje u Kini, pozitivnih rezultata u Njemačkoj, Holandiji i Japanu te standardno dobre potražnje u Švedskoj.

To je osmi uzastopni mjesec u kojem je Volvo zabilježio rast prodaje. Kina je bila najveće Volvo tržište u februaru sa isporukom 4.433 automobila, što je za 12,4 posto više od rezultata iz februara prošle godine. Najprodavaniji model bio je XC60.

Potpuno novi Volvov S60L, standardni limuzinski S60 produženog međuosovinskog razmaka, odlično je prihvaćen među kineskim kupcima, kojima je primarno i namijenjen. Zbog toga je u februaru bio drugi najprodavaniji model ispred trećeplasiranog V40.

Volvo je imao snažan početak godine i u Švedskoj, sa četiri predstavnika među deset najprodavanijih automobila.

Kao rezultat nove ''Made by Sweden'' marketing kampanje, prodaja u februaru porasla je za 8,6 posto na 4.148 automobila. Samo je prodaja modela XC serije porasla za više od 50 posto.

Što se tiče Evrope, na nekoliko ključnih tržišta ostvaren je pozitivan rezultat. Tako je u Njemačkoj prodaja u februaru porasla za 13,3 posto, a u Holandiji za 20 posto.

Kada su u pitanju prekomorska tržišta, Japan nastavlja biti važno Volvo tržište i šesto najveće Volvo tržište u februaru. U Sjedinjenim Američkim Državama u februaru je prodat 3.991 automobil, 18 posto manje nego u februaru 2013. godine, što se objašnjava kratkoročnim efektima odlične prodaje na kraju prošle godine.

Predstavljanje V60 izazvalo je velik interes kupaca, što pokazuje i izraženo punjenje knjiga narudžbi. Najprodavaniji Volvo model u SAD-u u februaru je bio S60.

"Volvo je na dobrom tragu da u 2014. godini ostvari globalni rast, što potvrđuje i februar kao osmi uzastopni mjesec u kojem je prodaja rasla. Noviteti koje smo predstavili u Ženevi zasigurno će ojačati našu ponudu te, stoga, očekujemo dobar odaziv kupaca", kazao je Alain Visser, stariji potpredsjednik Odjela marketinga, prodaje i brige o kupcima pri Volvo Cars kompaniji.