Komentari (17)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
I tamo ih kupuju balkanci. Imam nekoliko prijatelja i poznanika koji žive i rade u njemačkoj i gle čuda voze baš VW. Po meni je VW imao strmu krivulju od petice golfa pa na ovamo. Za nove modele još je rano bilo šta reći. I Dacia je dobra dok je nova
Mogu ljudi pricati sta hoce da je precijenjej, ali polovnim autima ne pada puno cijena i to dovoljno govori.
I nakon 10 godina i stotina hiljada kilometara, plastike ko nove, ne skripe ko kod nekih koje uporno pokusavaju da uporedjuju sa VW grupacijom...
Dizel i benzin su izuzetno.losa auta kad je u pitanju odrzavanje i ekologija. Elektricna auta ce ih nabrzinu pregaziti uz dobru bateriju koja se nazire.
I dodje neko i prica kako je VW samo cijenjen kod bosnje ili balkanaca a mi u ovom udjelu nismo ni 1%. A kad jos skontas da je u vw grupaciji Audi, Skoda, Seat koji dobro stoje na ovoj listi onda skontas o kakvom gigantu se radi...
To su ti isti oni sto se sami tjese i kazu da je xiaomi bolji od iphonea i da iphone kupuju samo kompleksasi. Realno je uvijek je bolja opcija kupiti ocuvan audi ili vw sa pravom kilometrazom star 3-4 godine nego novu corsu, daciu, pezo i slicno koji skripe unutra vec na 10.000 kilometara
Nemogu primirisat Toyoti
Glupo je porediti toyotu i neke brendove iz vw grupacije (vw i audi). Toyota jest izdrzljiva i motor je kvalitetan ali kad se daju pare za auto gleda se pored kvaliteta i dizajn s vana i unutra, cjelokupan ugodjaj i dostupnost servisa i rezervnih dijelova. Toyote uglavnom zaostaju poprilicno po dizajnu unutrasnjosti i ne mogu prismrditi njemackim autima po tom pitanju
BMW, mecka, audi stoje ti u ponudi
i svejedno zatvaraju tvornice, otpustaju radnike, sele postrojenja u sto siromasnije zemlje (da jos bolje izrabljuju radnike), posluju s minusom, nekonkurentni su sa elektricnim automa koje forsiraju bez da sami vjeruju u njih. Ne prizeljkujem ali ocekujem totalnu propast do 2045.