Stinger GT420 pokreće 3,3-litarski twin-turbo V6 motor koji sada isporučuje 422 KS i 560 Nm obrtnog momenta u odnosu na prethodnih 365 KS i 510 Nm.
Tim iz Hyunday Motor Europe Tehnical Centra u Russelheimu u Njemačkoj je ovom projektu dao doprinos svojom ekspertizom te je povećao snagu motora. Promjene uključuju drugačije svjećice, K&N zračni filter, Miltek Sport izduvni sistem s četiri cijevi bez katalizatora, veći hladnjak ulja automatskog mjenjača i drugo.
U svrhu boljeg upravljanja povećan je ugao nagiba novih 19-inčnih točkova s Pirelli Trofeo R gumama. Standardni amortizeri su još uvijek prisutni, ali u kombiaciji s Eibach Pro oprugama i debljim balans-štangama. Naprijed su Brembo kočnice sa šest klipova, dok su nazad standardne kočnice.
S obzirom da se radi o automobilu za stazu, unutrašnjost je značajno ogoljena, a u nju je smješten zaštitni kavez i dodatne šipke šasije u svrhu povećanja čvrstoće. Ova verzija automobila je od cestovnog modela Stinger GT lakša za 150 kg.
Ovaj automobil ima interesantnu historiju jer se radi o prvom preprodukcijskom primjerku koji je stigao u Veliku Britaniju te se pojavio u automobilističkim emisijama Top Gear i The Grand Tour. Kada je snimanje završeno, zakon nije dozvoljavao registraciju sedana za cestovnu upotrebu. To znači da automobil neminovno ide pod presu, no ljudi u KIA-i su odlučili da poštede ovaj Stinger, a GT420 je rezultat njihovog truda.