Pod upitnikom
0

U KIA-i još uvijek nisu odlučili hoće li praviti Stinger naredne generacije

E. L.
Zbog osrednjih prodajnih rezultata KIA-inog najsnažnijeg i najbržeg produkcijskog modela u južnokorejskoj automobilskoj kompaniji razmišljaju treba li razvijati drugu generaciju Stingera.

Bez obzira na mnogobrojne pozitivne kritike javnosti kojima je obasut KIA-in najsnažniji i najbrži produkcijski model do sada, u južnokorejskoj automobilskoj kompaniji nisu previše zadovoljni dosadašnjim prodajnim rezultatima Stingera, što upravljačku strukturu kompanije udaljava od odluke o razvoju Stingera naredne generacije.

"Stvari u vezi s prodajom Stingera ne idu kako smo se nadali, ali mislim da u kompaniji trebaju imati strpljenja u vezi s donošenjem konačne odluke o Stingeru naredne generacije, jer potencijalni kupci širom svijeta polako prihvataju činjenicu da i KIA sada nudi model s visokim performansama", izjavio je šef njihovog dizajnerskog odjela u Njemačkoj Gregory Guillaume.

Podsjećanja radi, KIA-in odgovor na najbrže evropske sedane u svom najsnažnijem izdanju pokreće 3,3-litarski V6 motor koji uz podršku dva turbopunjača razvija 370 konjskih snaga i 510 Nm najvećeg obrtnog momenta, što je dovoljno da Stinger od 0 do 100 km/h stigne za 5,1 sekundu i razvije 270 km/h.