Osvrt na sedamdesete
10

Rezvani nudi zanimljivo rješenje vlasnicima aktuelnog Porschea 911

E. L.
Iza naziva Retro RR1 krije se Porsche 911 iz Serije 992 s karoserijom koja je inspirisana Kremerovim trkaćim Porscheom 935 iz druge polovine sedamdesetih godina.

U kalifornijskoj automobilskoj kompaniji Rezvani Motors otkrili su kako izgleda njihovo nostalgično izdanje na osnovici aktuelnog Porschea 911 koje se krije iza naziva Retro RR1 i bit će ponuđeno u kombinaciji s verzijama Carrera S, GT3 i Turbo S.

Mnogo novih karbonskih karoserijskih panela, drugačiji odbojnici, nova kućišta prednjih svjetala, naglašeno prošireni zadnji blatobrani koji su "stopljeni" s fiksnim spojlerom i dizajn felgi s centralnom maticom jasan su podsjetnik na trkaći Porsche 935 Kremer koji je „žario i palio“ na kružnim stazama širom svijeta u drugoj polovini sedamdesetih godina.

Iza Rezvanijevog ulaznog modela Retro RR1 550 krije se 911 Carrera S čiji trolitarski 6-cilindarski biturbo motor umjesto standardnih 450 razvija 550 konjskih snaga. Osnovica za narednu verziju (RR1 565) je 911 GT3, a njegov 4-litarski 6-cilindarski atmosferski boxer koji razvija 510 konjskih snaga pojačan je s dodatnih 55 "konja". Na vrhu ponude je RR1 750 za čiju je osnovicu poslužio najsnažniji "elfer" Turbo S čiji 3,8-litarski biturbo boxer umjesto 650 razvija 750 konjskih snaga.

Rezvani je uz pojačane motore za sve tri verzije pripremio dorađen višestruko podesiv ovjes, još efikasnije kočnice, sigurnosni kavez i pojaseve s više tačaka učvršćivanja. Ono što se ne vidi su olakšana stakla, a u opciji su i aplikacije na karoseriji u prepoznatljivim Martini Racing bojama.

Retro RR1 će biti ponuđen u samo 50 primjeraka, a za konverziju sa svim mogućim opcionim elementima (koja ne uključuje automobil) treba izdvojiti oko 175.000 dolara.