Diskretno i efektno
3

Novitec ima rješenje za kupce koji žele malo drugačiji Ferrari 296 GTB

E. L.
Pored novih felgi i karbonskih karoserijskih komponenti, Novitecov 296 GTB pojačan je s dodatnom „ergelom“ koja se krije iza naslona sjedišta Ferrarijevog hibridnog dvosjeda.

Posljednja kreacija na temu Ferrarija koja je stigla iz poznate njemačke tuning kompanije Novitec zasnovana je na Coupé verziji plug-in hibridnog dvosjed modela 296 GTB s kojim su u Maranellu nakon dugog niza godina u ponudu vratili V6 motor i usput na odličan način odgovorili na sveopšti trend elektrifikacije i smanjenja radne zapremine.

Posmatrano izvana, Novitecov 296 GTB opremljen je nekolicinom karoserijskih komponenti od karbona među kojima se ističu prednji usmjerivač zraka, raskošne obloge pragova, spojler na "repu“ i pozamašan zadnji difuzor zraka. Od karbona su i kućišta retrovizora, zadnji poklopac i obloge na otvorima za usis zraka prema centralno smještenom trolitarskom V6 biturbo motoru.

Slika je upotpunjena ultralaganim ojačanim aluminijskim felgama koje "potpisuje“ poznata kompanija Vossen, a Novitec kupcima nudi da izaberu prečnik (21 ili 22 inča) i jednu od 24 moguće boje spomenutih felgi iza kojih se krije KW-ov višestruko podesiv ovjes V5.

Ferrarijev V6 motor kojem asistira elektromotor u ovom slučaju umjesto standardnih (kombinovanih) 830 raspolaže sa 868 konjskih snaga za čiju je distribuciju na zadnju osovinu zadužen 8-stepeni automatski mjenjač (F1 DCT). Novitec još nije objavio cijenu dorade i podatke o performansama, ali nema sumnje da će njihov snažniji i nešto lakši 296 GTB biti brži od tvorničke verzije koja razvija 330 km/h i iz mjesta do "stotke“ stiže za 2,9 sekundi.