Rođen za stazu
6

Kroz tretman Manharta prošao je i strašni BMW M4 CSL

E. L.
Manhartova kreacija na osnovici brojčano ograničenog BMW-a M4 CSL krije se iza oznake MH4 GTR II.

Čini se da nema odmora u Wuppertalu, njemačkom gradu u kojem se nalazi jedna od najcjenjenijih tuning kompanija u kojoj se, pored ostalog, bave i BMW-ovim automobilima, a dokaz tome je posljednja Manhartova kreacija koja je zasnovana na brojčano ograničenom BMW-u M4 CSL koji će Bavarci napraviti u samo 1.000 primjeraka.

Manhart MH4 GTR II i dalje pokreće redni trolitarski 6-cilindarski biturbo motor (S58), ali vozač(ica) u ovom slučaju može računati na 702 KS i 880 Nm najvećeg obrtnog momenta, što je znatno više od standardne specifikacije za M4 CSL (550 KS i 650 Nm). Nije otkriveno koliko će dodatni potencijala utjecati na performanse Coupéa koji je M odjelu, uslovno rečeno, poslužio kao uvertira za nedavno predstavljen model 3.0 CSL.

Pored veće "ergele“ ispod dugog prednjeg poklopca s kojom stiže i više adekvatne grmljavine, Manhart je za MH4 GTR II pripremio 18 karbonskih karoserijskih komponenti, a tu je i novi komplet ojačanih/olakšanih 20-inčnih aluminijskih felgi iz ponude kompanije Yido Performance na kojima su gume dimenzija 275/30 (naprijed) i 295/30 (nazad) iza kojih se krije dorađen adaptivni ovjes.

Fotografije kabine otkrivaju dva karbonska sjedišta, Schrothove H pojaseve i Clubsport sigurnosni kavez u crvenoj boji, a u Manhartu uz automobil poklanjaju i jednu kacigu. Jasno je da će se MH4 GTR II najbolje osjećati na stazi, pa zbog toga vrijedi spomenuti da je serijski M4 CSL krug na stazi Nürburgring Nordschleife „zatvorio“ za sedam minuta i 20,2 sekunde.

Vezani članci