Ima sekvencijalni mjenjač
4

Honda Civic EG je električni projekt iz Bangkoka

D. B.
Najveći problem koji ljubitelji automobila imaju s električnim vozilima je nedostatak uključenovi vozača, a to je zbog činjenice da je većina električnih motora direktno povezana s točkovima ili osovinom, što eliminiše potrebu za mjenjačem. No, tuner iz Bangkoka ima rješenje.

Riječ je o tajlandskoj kompaniji ECU Shop, koja je modificirala Hondu Civic EG. Automobil je lakiran u plavu boju i ima providnu haubu, a na prvi pogled je jasno da se ne radi o "običnom" tuniranom Civicu, nego je riječ o električnom pogonu.

Iako se u radionici ECU Shopa nalaze zanimljivi automobili među kojima je Isuzu D-Max, Toyota Hilux, Dragster 2JZ, Lamborghini Gallardo Superleggera i drugi, Civic ipak privlači posebnu pažnju.

Automobil ima električni pogon koji isporučuje 250 KS i 598 Nm obrtnog momenta, no ipak se ne radi o danas uobičajenoj električnoj konverziji jer je ECU Shop ugradio sekvencijalni mjenjač.

Baterija je smještena nazad zbog bolje raspodjele težine i koristi sistem hlađenja koji su izmislili inženjeri ECU Shopa.

Kao što video prikazuje, Civic sjajno ubrzava te ima impresivnu brzinu u upravljivost.

Ovo nije prvi put da se pojavio elektrilni automobil s manuelnim mjenjačem. Toyota se "igra" s tom idejom i to su potvrdili dokumenti za patent iz prošle godine, međutim, to ne važi i za Hondu koja tvrdi da će pronaći druge načine da električne automobile učini zabavnim.