Beskompromisni kec
0

Hartge i dalje pomjera granice

Sarajevo-x.com
Nakon što su, vrlo brzo nakon premijere, ponudili aerodinamičke komplete i tuning dijelove za Coupe BMW-ove Serije 1, ovaj put Hartge je u ponudu uveo i novorazvijenu upravljačku elektroniku koja omogućava vrhunske performanse.

Kada za osnovu imate jedan od najsposobnijih i najjačih kompakta, tačnije malih kupea, jasno je da konačni rezultat mora biti nešto nesvakidašnje. Tačnije, mora biti riječ o automobilu koji će ponuditi supersportske performanse u "pakovanju" kompaktnog gradskog autombila, a kako u Hartgeu nikada nisu ni znali biti umjereni sa svojim tuning programima bilo je jasno da ni Serija 1 Coupe sa njihovim tretmanom neće biti nimalo bezazlen automobil.

Dakle, uz već postojeći, vrlo agresivan i privlačan, komplet spojlera i aerodinamičkih dodataka Hartge je sada ponudio program povećanja snage za 135i, kao najjači model u porodici Serije 1. BMW-ov trolitreni biturbo motor svakako glasi za najbolje i najjače u klasi, ali to nije spriječilo Hartge da iz njega "izvuče" dodatnih 44 KS. Zahvaljujući odličnoj tehnologiji i biturbo koncepciji u Hartgeu su se najviše posvetili programiranju nove mape u kompjuterskoj kontroli motora, te konačni rezultat od 350 KS pri 5.660 okr/min i 480 Nm okretnog momenta pri 2.950 okr/min zaista spadaju među impresivne podatke.

Obilna količina snage u prilično malenoj i relativno laganoj karoseriji mogu značiti samo jedno, vrhunske performanse koje će postidjeti i znatno veće i snažnije sportske automobile.

Tako Hartgeov Coupe Serije 1 do 100 km/h stiže za samo 4,8 sekundi, što je pola sekunde brže od 5,3 sekundi koliko treba serijskoj verziji. Također, među tunerima ne postoje džentlemnski dogovori o ograničavanju maksimalne brzine, kao pto je to slučaj među proizvođačima, pa nakon ukidanja blokade 135i sa Hartgeovim potpisom bez problema dostiže 280 km/h.

Naravno, ova količina snage i performansi u ovako malom izadnju ima i svoju cijenu, te će u Hartgeu za potpuni komplet za Seriju 1 tražiti 48.162 eura na tržištu Njemačke, i to bez poreza.

BMW
Vezani članci