Najbrža limuzina na svijetu
0

G-Power obara rekorde sa M5

Sarajevo-x.com
U društvu beskompromisnih tunera koji ne prežu ni od čega u potjeri za maksimalnom snagom i brzinom G-Power je već odavno našao zasluženo mjesto. Ovaj put su sa BMW-ovim M5 uspjeli doći u prestižno društvo najbržih limuzina, i u klasičnom obliku uspjeli su ponuditi performanse pravog supersportskog automobila.

Među tunerima odavno vladaju borbe za primat, a jedna od najzanimljivijih je svakako ona za titulu najbrže limuzine na svijetu. Očekivano, Brabus je sa svojim preradama AMG-ovih Mercedesa često u vrhu, a sa V12 Rocketom koji je zasnovan na Mercedesu CLS i koji dostiže čak 362,4 km/h postavii su cilj vrlo visoko.

Ipak, u G-Poweru, koji su postali poznati po izuzetnoj snazi i performansama svojih modela, cilj im je bio upravo taj prag, a s obzirom da je u njihovoj sferi interesovanja prije svega BMW, logično je da im je za ovu svrhu prvi izbor bio M5, koji već iz Motorsport odjela stiže kao jedna od najbržih i najsposobnijih limuzina na svijetu.
Bez pretjeranog suszdržavanja u G-Poweru su za M5, kojem su dali ime Hurricane, obezbjedili dvostruki kompresor koji je isporučio proizvođač visokoperformansnih kompresora ASA. Uz ovu koncepciju prisilnog usisa zraka BMW-ov V10 isporučuje 750 KS ili 559 kW, i to dok je pritisak kompresora podešen između 0,7 i 0,8 bara.
Uz nekoliko aerodinamičkih poboljšanja i neophodno ukrućivanje ovjesa M5 ili Hurricane postao je sposoban za ostvarivanje brzina od preko 360 km/h, što su u G-Poweru i dokazali, izmjerivši na više uzastopnih testiranja maskimalnu brzinu od 365,7 km/h. Sa ovom brzinom uspjeli su poraziti Brabusovog Rocketa, ali odmah su obećali da imaju rješenje za dalji napredak, i to prilično jednostavno rješenje.

Naime stručnjaci G-Powera obećavaju da je ovakva postavka kompresora i više nego sposobna za prisllni usis zraka pod pritiskom od 1,0 bara, čime bi snaga bila značajno povećana, a sa njom i konačne performanse. U G-Poweru najavljuju da im je upravo to sljedeći korak, kada će ovaj tuning program dodoatno razviti i ojačati, čime će definitivno duže zadržati epitet „proizvođača“ najbrže limuzine na svijetu.