Crveno i crno
20

DMC predstavio još "ratoborniji“ Maserati MC20

E. L.
Italijanski supersportski dvosjed u ovom slučaju pokreće više od 700 "konja“.

Maseratijev supersportski dvosjed MC20 među posljednjim je kandidatima s kojim su se pozabavili u poznatoj njemačkoj tuning kompaniji DMC, a rezultat dorade trebao bi se svidjeti kupcima koji misle da tvornički potencijal Maseratijevog Nettuno motora nije dovoljan.

U DMC-u nisu pretjerivali, jer centralno smješten trolitarski V6 motor umjesto standardnih 630 KS i 730 Nm najvećeg obrtnog momenta, razvija 714 KS i 875 Nm obrtnog momenta, što će biti dovoljno da okretni MC20 bude još "ratoborniji“.

S povećanom "ergelom“ DMC je pripremio i dorađen ovjes s kojim je podnica automobila bliža tlu dodatnih 30 milimetara, a među detaljima koji MC20 izvana izdvajaju od standardne verzije su i crne 20 i 21-inčne aluminijske felge kanadske kompanije PUR Wheels.

Novi karoserijski elementi napravljeni su od karbona, a teško je ne primijetiti otvore na prednjim blatobranima, veliki zadnji spojler i dodatne otvore s kojima će motor imati bolje hlađenje.

Sličnu priču DMC će vjerovatno ponuditi i uz nedavno predstavljenu "open air“ verziju MC-a koja se krije iza naziva Cielo.