Podizanje ljestvice
20

Čak 945 "konja“ pokreće Manhartov osvrt na temu najsnažnijeg Porschea 911

E. L.
Porsche 911 GT2 RS iz prethodne Serije 991 i dalje je najsnažniji produkcijski „elfer“ do sada, ali to nije smetalo entuzijastima iz njemačke tuning kompanije Manhart da ga učine još snažnijim.

Među posljednjim projektima iza kojih stoji poznata njemačka tuning kompanija Manhart našao se projekt koji je zasnovan na Porscheu 911 GT2 RS iz Serije 991 koji pokreće 3,8-litarski 6-cilindarski biturbo boxer motor sa 700 konjskih snaga, što ga još uvijek čini najsnažnijim produkcijskim "elferom“ do sada.

Manhartov 911 GT2 RS krije se iza oznake TR 900, a mnogobrojne nove karbonske karoserijske elemente zasjenio je podatak da Porscheov skoro pa trkaći Coupé pokreće spomenuti boxer motor koji umjesto standardnih 700 KS i 750 Nm najvećeg obrtnog momenta razvija 945 KS i 1.050 Nm.

Za znatno povećanu "ergelu“ koja se krije iznad zadnje osovine u Wuppertalu su standardne turbopunjače zamijenili većim i kapacitetnijim turbopunjačima TTH 1000. Veći su i hladnjaci, drugačiji je međuhladnjak, a uz otvoreniji izduvni sistem rekalibrirana je i elektronska kontrolna jedinica motora. Da izađe na kraj s dodatnim obrtnim momentom koji se distribuira samo na zadnju osovinu, dorađen je i 7-stepeni PDK mjenjač.

U Manhartu nisu smatrali da njihov 911 GT2 RS (Weissach Pack) treba imati drugačije felge, pa i TR 900 "čuči“ na Porscheovim magnezijumskim felgama u boji zlata s maticom za centralno pričvršćivanje iza kojih se vide ogromne čeljusti karbonsko-keramičkih kočnica, a u boji zlata su i mnogobrojne aplikacije na tamnozelenoj karoseriji.

Podaci o performansama nisu objavljeni, a Manhart za TR 900 traži 550.000 eura.