Više snage i novi izgled
0

Brabusov baby G

Sarajevo-x.com
Kao što se moglo i očekivati, Brabus je kao najugledniji tuner Mercedes-Benza ponudio još jedan vrhunski tuning program, s tim da je ovaj put riječ o najmanjem terencu iz Stuttgarta.

U svom prepoznatljivom maniru Brabus je prije svega svoju pažnju posvetio tehničkim preradama, tačnije poboljšanju i povećanju snage motora. Prije svega pažnju je zaslužio GLK 320 CDI 4MATIC, koji je dobio ECO PowerXtra tuning program.

Zanimljivo je da sa ovim paketom Brabus pored povećanja snage posvećuje pažnju i čistoći ispuha, što još jednom potvrđuje da je ovaj tuner na znatno većem nivou razvoja od ostalih tunera. U svakom slučaju, i pored brige o smanjenju emisije CO2, iz ovog motora u Brabusu su "izvukli" dodatnih 48 KS i ukupno 590 Nm obrtnog momenta, što je dovoljno za ubrzanje do 100 km/h od samo 6,9 sekundi što je na nivou pravih sportskih automobila.

U ponudi benzinskih motora u Brabusu su odabrali GLK 350, za koji su ponudili posebno razvijeni Brabus B7 program povećanja snage. Prilično jednostavnim zahvatima u Brabusu su obezbjedili dodatnih 15 KS iz ovog motora, za ukupnu količinu od 287 KS.

Naravno, u Brabusu se uglavnom susreću sa kupcima kojima nikada nije dovoljno snage, pa su i za takve ponudili pravo rješenjeu okvirima GLK modela. Tako najbolje i najskuplje rješenje predstavlja ugradnja Brabusovog 4,0-litarskog motora koji je dostupan i za GLK 350 ali i GLK 280. Ovaj motor obezbjeđuje punih 332 KS i 420 Nm obrtnog momenta, što omogućava ubrzanje do 100 km/h za samo 6,1 sekundu i maksimalnu brzinu od 250 km/h.

Također, Brabus je razvio i komplet dodataka za izmjenu vanjskog izgleda. Tako je prednji dio dobio agresivnije oblikovan odbojnik sa svijetlima za vožnju danju, ali i snažnim svjetlima za maglu ili vožnj po neobilježenim putevima. Također, u ponudi su i krovni dodaci koji su ustvari kućišta za LED poziciona svjetla, dok se LED svjetla nalaze i u redizajniranim dodacima na pragovima koja osvjetljavaju tlo prilikom ulaska ill izlaska iz GLK. Na zadnjem dijelu dominira odbojnik sa izmjenjenim zadnjim dijelom i otvorima za protočniji Brabus izduvni sistem sa četiri izlazne cijevi.

Također, u Brabusu su posvetili pažnju i dinamičkim osobinama, pa je uz 21-inčne Brabus naplatke GLK profitirao i sa potpuno novim ovjesom, sa direktnijim amortizerima i oprugama koje su podnicu približile podlozi za 35 milimetara. Uređenje unutrašnjosti je, kao i u svakoj ponudi Brabusa, u suštini prepuštena krajnjem kupcu, ali se kvalitetnija koža, umeci od nehrđajućeg čelika, LCD monitori u naslonima sjedišta i slične "poslastice" podrazumjevaju.