Tuning
0

BMW Z4 by Hamann

Klix.ba
Njemački tuner BMW-a, Hamann Motorsport, je predstavio po njihovim standardima dotjeranog Z4 roadster-a.

Ono što čini ovog Z4 interesantnim, između ostalog, je i 3.0 litarski BMW-ov agregat povećane zapremine te sada iznosi 3.3 litra radne zapremine. Ovo povećanje, koje je rezultat preciznih rekalibriranja samih komponenti, rezultiralo je i većom izlaznom snagom od 286 KS pri 6.200 okr/min i okretnim momentom od 355 Nm pri 4.000 okr/min, koji obezbjeđuju maksimalnu brzinu od 270 km/h i ubrzanje od 0 do 100 km/h za 5.0 sekundi.

Ovo poboljšavanje motora koje je naravno moguće naručiti i za ostale modele sa 3.0 litarskim Vanos 6-cilindrašima će potencijalnu mušteriju koštati oko 9.545 Eura.

Hamann Sportshift mjenjač je iznimno kratko proračunat u odnosu na serijski te sada omogućava još brže i preciznije promjene brzina, a dostupan je za sve Z4 modele sa ugrađenim ručnim mjenjačem.

Inžinjeri Hamanna nisu poradii samo na mehaničkim komponentama nego su i znatan trud uložili u poboljšavanje aerodinamičkih i dizajnerskih karakteristika. Prije svega treba pomenuti Hamann felge od lake legure koje su dostupne u dimenzijama od 17, 18 i čak 19 cola, a cijena jednog takvog seta sa gumama iznosi od 1.789 do čak 5.029 Eura.

Pored ovih impresivnih felgi efektnom izgledu doprinosi i prednji spojler koji je specijalno dizajniran da znatno poveća pritisak na prednju osovinu pri većim brzinama, sa strane sličnu ulogu igraju i aerodinamički dodaci na pragovima a na repu je mjesto našlo neobično riješenje spojlera koji je podijeljen u dva dijela zbog specifičnog izgleda tog dijela BMW-a Z4.

Zanimljivi detalji su i bočni žmigavci koji su zadržali serijsko riješenje ali sada se tu nalazi značka Hamann Motorsporta a promjenu je doživjeo i zadnji odbojnik u koji je sada ugrađen i veoma atraktivan difuzor zraka.

Hamann se pobrinuo da ovaj sportski izgled bude podržan i u praksi tako što je obezbjedio širok spektar podešavanja ovjesa. Paleta počinje progresivnim Hamann sportskim oprugama koje približavaju ovog roadstera zemlji za čak 40 mm naprijed i 20 mm nazad. Alternativno riješenje je po visini podesiv Hamman sportski ovjes koji je u mogućnosti spustiti prednji kraj do 60 mm a zadnji do 40 mm.

Da bi kupac uvijek bio u stanju kontrolisati svog mezimca Hamann nudi i snažan kočioni sitem sa narezanim ventilisanim diskovima promjera 355 mm na prednjoj osovini.

U interijeru su na raspolaganju bezbrojne opcije a naglasiti ćemo samo da se ugrađuju aluminijske pedale, sportski oblikovan i podešen volan kao i svi elementi obloženi visoko-kvalitetnom kožom.

Vezani članci