Komentari (34)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
bmw nalazi put nazad. M635csi je postavio nivo ljepote, polako se bmw izvlači iz tmurnog dizajn perioda
o cemu pricas molim te?
E65 nakon najljepše sedmice. E63 je sav depresivan, kao da ce cijedi, deformiše. E87 se sav objesio, ko slomljen na sredini a F20 - ona svinja iz angry birds. dizajner bangle je očarao svijet sa fiat multipla a onda bmw-u dao i konkavno i konvexno na istom komadu pleha.
Ne znam koliko je tuniranje motora dobro, razmisljam nesto da uradim za svoje, al kad dobro razmislim mjenjanje fabricki postavki bas mi se i ne svida, dosta 120ks.
@black hawk Sasvim dovoljno
Auto ispod 120 ks je nejako, prosjecno auto bi trebalo da ima od 120 do 200 ks, sve mimo toga je nejako ili prejako.
moraš početi razmišljati u kWh. budućnost je već počela
@BLADE8 ne moras vozit 180, ja volim da je auto zivahno, tj kad dadnes gasa da to i osjetis, a ne cepas ga a on ide kako ide
PRIKAŽI ODGOVORE (4)
U mene u mahali da sva auta sastavis nemaju 800 konja..hahahahhahaha
Haha, u mene nemoze do 100 kmh za 9 sec a ovaj do 200 kmh za to vremena, dobar.
Haha, u mene nemoze do 100 kmh za 9 sec a ovaj do 200 kmh za to vremena, dobar.
da nije to malo