Borba za prestiž
3

Toyota Yaris GRMN vs. Renault Clio R.S. 18: Ko prije gubi dah?

Klix.ba
Toyotin prvi pravi sportski Yaris još jednom je pokazao svoj raskošan potencijal, jer je u trci ubrzanja Renault Clio R.S. 18 ostao iza leđa.

I dok su mnogi bili spremni kladiti se na pobjedu jednog od ponosa koji potpisuje odjel Renault Sport, jer je na papiru snažniji i snagu motora na podlogu distribuira preko (kažu) superbrzog automatskog mjenjača sa dva kvačila, Yaris GRMN iza kojeg stoji Toyotin trkaći odjel Gazoo Racing pokazao je da nije sve u konjskim snagama, a ljutom malom Japancu u prilog je, definitivno, išla i činjenica da je skoro 70 kilograma lakši od francuskog izazivača i trenutno ima najbolji omjer mase i snage.

Oba modela koja spadaju među najbolje sportske automobile B segmenta pokreće motor sa četiri cilindra. Japanci su odlučili da 1,8-litarskom motoru Yarisa (212 KS i 250 Nm) asistira mehanički kompresor, a u Renaultu su se za podršku svom 1,6-litarskom motoru (220 KS i 280 Nm) japanskih korijena ipak odlučili za turbopunjač.

Prema tvorničkim podacima Yaris GRMN u kombinaciji s ručnim 6-stepenim mjenjačem od 0 do 100 km/h stiže za 6,3 sekunde, a Clio R.S. 18 za 6,6 sekundi. Maksimalna (elektronski ograničena) brzina Yarisa iznosi 230 km/h, a Clio stiže do 235 km/h.

Kako god, Clio je u početku držao korak s Yarisom, ali je japanski automobil ubrzo krenuo ispred i na kraju kroz cilj prošao s više od sekunde prednosti.

Loša vijest za potencijalne kupce najbržeg i najsnažnijeg Yarisa do sada je činjenica da je svih 400 primjeraka koji su bili namijenjeni evropskim tržištima već odavno rasprodano. Istovremeno, brojčano ograničeno izdanje modela Clio R.S. 18 još uvijek je u ponudi Renaulta.